העבודות בתערוכה Invisible Power עוסקות בפרוק מבנה מערכות ארגון והפצת הידע ברשת. היום הכל מסכימים שבעשורים האחרונים הידע הפך לכוח הייצור העיקרי, דבר שכבר שינה במידה ניכרת את מרקם האוכלוסיות הפעילות בארצות המפותחות. בצורתו זו כסחורת – מידע ממוחשבת ההכרחית לעוצמה היצרנית, הידע היום הוא מושא-מאבק חשוב בתחרות העולמית על הכוח. כפי שמדינות לוחמות זו בזו על שליטה בשטח, ושליטה בחומרי גלם ועבודה זולה כך גם נלחמות מעצמות היום על השליטה בידע.

במלכוד (Trapped) סצ'אקו האישי מציג שאלות שנשאלו על ידי רוצחים סדרתיים, הוא שולף אינפורמציה על רציחות והרוצחים מבסיסי נתונים העוסקים בקרימינולוגיה ברשת. את האינפורמציה שאגר הוא משלב עם דימויים וביוגרפיה אישית.
בהמאבק (The Struggle) צ'ארק ווג ויונג הא-צ'אנג יוצאים כנגד הטיפוגרפיה, הדימויים, העיצוב באינטרנט, המשרתים את מבני הפצת האינפורמציה ברשת האינטרנט. את האינטראקטיבית הם משלים לפעולת שחרור הנצרה – טריגר, קליק ו"באנג". הטקסט והסאונד בעבודתם מתנגשים, המוסיקה השקטה והעליזה מלווה טקסט אגרסיבי המופיע ונעלם לזמן שהוא כמעט קצר מדי לקריאה אך צורב את המילים אל תוך מוחותינו בעוד מוזיקה ערבה לאוזן מתנגנת.

הממקס (The Memex) נבנה במתכונת משחק ונע בעולם של מצלמות מעקב, הנחיות סודיות, מבנים של אינטליגנציה מלאכותית המייצרים מבנה פרנויה פוטוריסטית של העתיד. בעבודה ירושלים ואלרי גרנשר לוקחת דימויים חיים ממצלמות מעקב הלוכדות אירועים מעל הכותל ומהחומה המזרחית בירושלים, המצלמות לא הוצבו על ידי גרנשר, מצלמות המעקב הוצבו למטרות אחרות, לא ידועות לנו. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

Invisble Power תערוכה ניידת

העבודות בתערוכה Invisible Power עוסקות בפרוק מבנה מערכות ארגון והפצת הידע ברשת. היום הכל מסכימים שבעשורים האחרונים הידע הפך לכוח הייצור העיקרי, דבר שכבר שינה במידה ניכרת את מרקם האוכלוסיות הפעילות בארצות המפותחות. בצורתו זו כסחורת – מידע ממוחשבת ההכרחית לעוצמה היצרנית, הידע היום הוא מושא-מאבק חשוב בתחרות העולמית על הכוח. כפי שמדינות לוחמות זו בזו על שליטה בשטח, ושליטה בחומרי גלם ועבודה זולה כך גם נלחמות מעצמות היום על השליטה בידע.

במלכוד (Trapped) סצ'אקו האישי מציג שאלות שנשאלו על ידי רוצחים סדרתיים, הוא שולף אינפורמציה על רציחות והרוצחים מבסיסי נתונים העוסקים בקרימינולוגיה ברשת. את האינפורמציה שאגר הוא משלב עם דימויים וביוגרפיה אישית.
בהמאבק (The Struggle) צ'ארק ווג ויונג הא-צ'אנג יוצאים כנגד הטיפוגרפיה, הדימויים, העיצוב באינטרנט, המשרתים את מבני הפצת האינפורמציה ברשת האינטרנט. את האינטראקטיבית הם משלים לפעולת שחרור הנצרה – טריגר, קליק ו"באנג". הטקסט והסאונד בעבודתם מתנגשים, המוסיקה השקטה והעליזה מלווה טקסט אגרסיבי המופיע ונעלם לזמן שהוא כמעט קצר מדי לקריאה אך צורב את המילים אל תוך מוחותינו בעוד מוזיקה ערבה לאוזן מתנגנת.

הממקס (The Memex) נבנה במתכונת משחק ונע בעולם של מצלמות מעקב, הנחיות סודיות, מבנים של אינטליגנציה מלאכותית המייצרים מבנה פרנויה פוטוריסטית של העתיד. בעבודה ירושלים ואלרי גרנשר לוקחת דימויים חיים ממצלמות מעקב הלוכדות אירועים מעל הכותל ומהחומה המזרחית בירושלים, המצלמות לא הוצבו על ידי גרנשר, מצלמות המעקב הוצבו למטרות אחרות, לא ידועות לנו. 

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

Serial Cases_1 Acquaintance
אורפיאוס סקוטליס
איל דנון
אנטון לדרר
אנטוניה מיאקה
בשק שנובה
גליה דימיטרובה
גלית אילת
מיכל קולצ’ק
מרגרתה מקובק
מתיי בז’נארו