במיצב הדו–ערוצי (Two Oblique Representations of a Given Place (Pyongyang(שני ייצוגים עקיפים של מקום נתון (פיונגיאנג)’, 2001-04) בוחן סניידר את אחד המקומות בעולם, שאליו אין גישה למדיה המערבית או לכל רשת תקשורת אחרת מהעולם ללא צנזורה או ללא הנחיה ברורה של מה מותר או אסור לצלם. ערוץ וידיאו אחד נערך מתוך צילום וידיאו חובבני שצילם מהנדס אמריקני בעת ביקור בצפון קוריאה בשנת 1995 . החומרים הומרו מ- Hi8-NTSC ל- VHS-NTSC ל- PAL mini-DV ונדגמו דיגיטלית. קטעי הווידיאו מציגים את פיונגיאנג מבעד עיניו של תייר המלוּוה במדריך צמוד. המצלמה מתמקדת בפרטים ומנסה ללכוד ככל האפשר מעבר למה שמכתיב המדריך לצלם. ההתבוננות בחומרים מגלה סתירה בין הנראה לבין הנאמר(מפי המדריך), ומחדדת את ההבחנה בין מה שמותר לצלם לבין מה שמוסתר מן העין. הערוץ השני נערך מתוך הסרט התיעודי פיונגיאנגבארבע העונות, שיוצר במהלך שנת 1990 למטרות צפון קוריאניות פנימיות. בתמונות נראה תיעוד נופה העירוני של פיונגיאנג כנוף אידיאלי של מרחב עירוני סוציאליסטי. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

(Two Oblique Representations of a Given Place (Pyongyang

במיצב הדו–ערוצי (Two Oblique Representations of a Given Place (Pyongyang(שני ייצוגים עקיפים של מקום נתון (פיונגיאנג)’, 2001-04) בוחן סניידר את אחד המקומות בעולם, שאליו אין גישה למדיה המערבית או לכל רשת תקשורת אחרת מהעולם ללא צנזורה או ללא הנחיה ברורה של מה מותר או אסור לצלם. ערוץ וידיאו אחד נערך מתוך צילום וידיאו חובבני שצילם מהנדס אמריקני בעת ביקור בצפון קוריאה בשנת 1995 . החומרים הומרו מ- Hi8-NTSC ל- VHS-NTSC ל- PAL mini-DV ונדגמו דיגיטלית. קטעי הווידיאו מציגים את פיונגיאנג מבעד עיניו של תייר המלוּוה במדריך צמוד. המצלמה מתמקדת בפרטים ומנסה ללכוד ככל האפשר מעבר למה שמכתיב המדריך לצלם. ההתבוננות בחומרים מגלה סתירה בין הנראה לבין הנאמר(מפי המדריך), ומחדדת את ההבחנה בין מה שמותר לצלם לבין מה שמוסתר מן העין. הערוץ השני נערך מתוך הסרט התיעודי פיונגיאנגבארבע העונות, שיוצר במהלך שנת 1990 למטרות צפון קוריאניות פנימיות. בתמונות נראה תיעוד נופה העירוני של פיונגיאנג כנוף אידיאלי של מרחב עירוני סוציאליסטי. 

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס