העבודה ( Schema (Television) (2004-06 תוהה על סמכות הטלוויזיה כמקור מידע אמין. העבודה בונה אינדקס עם חלוקה קטגורית של תכניות נושא מתוך טלוויזיה לוויינית, וכך אנו רואים מקטעים מתוך תכניות בישול ממקומות שונים בעולם, קדימוני חדשות, רצף של תחזיות מזג אוויר; לפרקים עולות חדשות מן המזרח התיכון או, ליתר דיוק, ממשבר במזרח התיכון, כמו הכתוביות המאזכרות את מלחמת לבנון השנייה. העבודה משתמשת באפשרות השלט הרחוק ככלי עריכה בלתי צפוי, ורצף הדימויים גדוש בהומור: למשל, האופן שבו מיוצגת המגמה להיגיינה ברשתות השידור השונות, המדגישה את חוסר האפשרות ליחס אמינות לדימוי הטלוויזיוני. בעבודה זו, כמו ב-  ,Analepsisיזהה הצופה הישראלי חלק גדול מן הדימויים עם רשתות השידור הישראליות או עם ידיעות ששודרו דרך רשתות זרות שונות. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

Schema (Television)

העבודה ( Schema (Television) (2004-06 תוהה על סמכות הטלוויזיה כמקור מידע אמין. העבודה בונה אינדקס עם חלוקה קטגורית של תכניות נושא מתוך טלוויזיה לוויינית, וכך אנו רואים מקטעים מתוך תכניות בישול ממקומות שונים בעולם, קדימוני חדשות, רצף של תחזיות מזג אוויר; לפרקים עולות חדשות מן המזרח התיכון או, ליתר דיוק, ממשבר במזרח התיכון, כמו הכתוביות המאזכרות את מלחמת לבנון השנייה. העבודה משתמשת באפשרות השלט הרחוק ככלי עריכה בלתי צפוי, ורצף הדימויים גדוש בהומור: למשל, האופן שבו מיוצגת המגמה להיגיינה ברשתות השידור השונות, המדגישה את חוסר האפשרות ליחס אמינות לדימוי הטלוויזיוני. בעבודה זו, כמו ב-  ,Analepsisיזהה הצופה הישראלי חלק גדול מן הדימויים עם רשתות השידור הישראליות או עם ידיעות ששודרו דרך רשתות זרות שונות. 

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס