העבודה ( Untitled (Index IR 3958_Iran / Election Protest) (2009 נערכה מתוך סרטי וידיאו שצולמו באמצעות טלפונים סלולריים והועלו ל- YouTube על ידי מפגינים במהלך הבחירות באיראן בשנת 2009 . הדימויים, שאותם ערך סניידר בעבודת וידיאו זו, מבודדים רגעים נבחרים, המציגים את השימוש במכשירים סלולריים ללכידת תמונות כנשק טקטי. בכל הדימויים נראה גבם של המצלמים בעלי הטלפונים הניידים, צילום שאף הוא נעשה באמצעות טלפונים סלולריים. הדימויים, המפוסלים משהו, הם המקבילה החזותית לשידורים ברשת תקשורת חברתית, השותפה להפיכתם של אזרחים לעיתונאים, שהרי מתוך צילומים אלו ניתן היה ללמוד על ההפגנות ועל הנפגעים במהלכן, במקום שבו חל איסור על רשתות הטלוויזיה הבינלאומיות לצלם, ומקור המידע היחיד היה רשתות הטלוויזיה האיראניות המשרתות את השלטון, או אותם אזרחים-עיתונאיים, ששלחו חומרים עצמאיים על מנת שנלמד על המתרחש באיראן בזמן ההפגנות. באמצעות תהליך העיבוד הדיגיטלי שמבצע סניידר, ניתן להבחין כיצד טכנולוגיות שונות מתאימות את עצמן לתפקיד הצופה כיוצר, וכיצד הן פותחות ערוצי חקירה הנוגעים לתפקיד הקהל כיצרן בפני אירועי ההיסטוריה (תופעה דומה התקיימה כאן מעט לפני ההתקפה הישראלית על עזה ובמהלכה, כאשר בזמן ההפצצות על העיר אזרחים פלסטיניים שלחו חומרים לבלוגים).
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
העבודה ( Untitled (Index IR 3958_Iran / Election Protest) (2009 נערכה מתוך סרטי וידיאו שצולמו באמצעות טלפונים סלולריים והועלו ל- YouTube על ידי מפגינים במהלך הבחירות באיראן בשנת 2009 . הדימויים, שאותם ערך סניידר בעבודת וידיאו זו, מבודדים רגעים נבחרים, המציגים את השימוש במכשירים סלולריים ללכידת תמונות כנשק טקטי. בכל הדימויים נראה גבם של המצלמים בעלי הטלפונים הניידים, צילום שאף הוא נעשה באמצעות טלפונים סלולריים. הדימויים, המפוסלים משהו, הם המקבילה החזותית לשידורים ברשת תקשורת חברתית, השותפה להפיכתם של אזרחים לעיתונאים, שהרי מתוך צילומים אלו ניתן היה ללמוד על ההפגנות ועל הנפגעים במהלכן, במקום שבו חל איסור על רשתות הטלוויזיה הבינלאומיות לצלם, ומקור המידע היחיד היה רשתות הטלוויזיה האיראניות המשרתות את השלטון, או אותם אזרחים-עיתונאיים, ששלחו חומרים עצמאיים על מנת שנלמד על המתרחש באיראן בזמן ההפגנות. באמצעות תהליך העיבוד הדיגיטלי שמבצע סניידר, ניתן להבחין כיצד טכנולוגיות שונות מתאימות את עצמן לתפקיד הצופה כיוצר, וכיצד הן פותחות ערוצי חקירה הנוגעים לתפקיד הקהל כיצרן בפני אירועי ההיסטוריה (תופעה דומה התקיימה כאן מעט לפני ההתקפה הישראלית על עזה ובמהלכה, כאשר בזמן ההפצצות על העיר אזרחים פלסטיניים שלחו חומרים לבלוגים).
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס