נגישות
menu      
אודות המרכז
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
חינוך וקהילה
ארכיונים
ארכיונים
אמן אורח
אמן אורח
הרשימות שלי
הרשימות שלי
חיפוש מתקדם
תחביר
חפש...

דבר באובייקט של עמי רביב אינו רומז למקורות ההשראה שלו. מלבן מינימליסטי, מהוקצע, מלוטש, בצבע פסטלי ילדותי-משהו. אובייקט שמסמן נפח, חלל, אך משאיר אותו פתוח לעינינו. זהו חלל ריק שמידותיו לקוחות, בקירוב, מתצהירים של חברי כת הפאלון-גונג הנרדפת זה כשני עשורים בידי שלטונות סין.

רביב בחר במתכוון טקטיקה פתיינית, אסתטית, אשר משאירה את אימת הנעשה בחלל כה קטן (ובחדרים הסמוכים לו) לדמיונו של הצופה. ימלא איש-איש את הריק בסיוטיו.

ממילא פעמים רבות אנו חולפים סמוך לחדרים, תאים, כוכים ומרתפים דומים, לפעמים אפילו מישירים מבט אל המבנים והאתרים שהתאים אלה שוכנים בהם. מתפעלים מהארכיטקטורה, מהגינון. ואולי תוהים, מה זה פה?

קרא עוד...
T
כתוב משהו בנושא זה?...
שליחה באמצעות Ctrl+Enter
פרסם
בטל
המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית חולון(צפייה)
קטגוריה...
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
ארכיונים
אמן אורח
הרשימות שלי
אמן אורח
הרשימות שלי

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

בדד

דבר באובייקט של עמי רביב אינו רומז למקורות ההשראה שלו. מלבן מינימליסטי, מהוקצע, מלוטש, בצבע פסטלי ילדותי-משהו. אובייקט שמסמן נפח, חלל, אך משאיר אותו פתוח לעינינו. זהו חלל ריק שמידותיו לקוחות, בקירוב, מתצהירים של חברי כת הפאלון-גונג הנרדפת זה כשני עשורים בידי שלטונות סין.

רביב בחר במתכוון טקטיקה פתיינית, אסתטית, אשר משאירה את אימת הנעשה בחלל כה קטן (ובחדרים הסמוכים לו) לדמיונו של הצופה. ימלא איש-איש את הריק בסיוטיו.

ממילא פעמים רבות אנו חולפים סמוך לחדרים, תאים, כוכים ומרתפים דומים, לפעמים אפילו מישירים מבט אל המבנים והאתרים שהתאים אלה שוכנים בהם. מתפעלים מהארכיטקטורה, מהגינון. ואולי תוהים, מה זה פה?

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

נוכחות
אנחנו לא לבד - קטלוג
איל דנון
מאי עומר
מאי עומר
על פי מקורות זרים
גלעד מלצר
אנחנו לא מעצבים לבד
איש המערות
מאיר טאטי