בעבודה ( Untitled (Index UKR 2797_Orange / RGB) (2007 המצלמה עוקבת אחר המון מפגין בזמן המהפכה הכתומה באוקראינה (2005-2004 ). המצלמה חולפת על פני המפגינים, אך ככל שהיא ממשיכה לסרוק את הקהל, כך הולך הדימוי ומיטשטש, עד שלבסוף אנו מקבלים על המסך תנועה בצבע כתום. הסרט עובר תהליך של דחיסה דיגיטלית, ובסופו של דבר הדימוי מתפורר לנגד עינינו הלכה למעשה. מי שאמון על הפגנות בימינו יודע, כי אחד המרכיבים העיקריים בכל הפגנה הוא תהליך התיעוד. תיעוד במהלך הפגנות נועד לצרכים שונים, מעבר לשידור האירוע לקהל הצופים הרחב. השלטונות מצלמים על מנת לזהות את המפגינים, ואילו המפגינים עצמם מצלמים על מנת להתגונן מפני השלטונות ומפני הכוח שאותו הם מפעילים כנגדם. דחיסת החומר הצילומי מאפשרת להציג את האירוע הפוליטי תוך הסתרת המשתתפים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
בעבודה ( Untitled (Index UKR 2797_Orange / RGB) (2007 המצלמה עוקבת אחר המון מפגין בזמן המהפכה הכתומה באוקראינה (2005-2004 ). המצלמה חולפת על פני המפגינים, אך ככל שהיא ממשיכה לסרוק את הקהל, כך הולך הדימוי ומיטשטש, עד שלבסוף אנו מקבלים על המסך תנועה בצבע כתום. הסרט עובר תהליך של דחיסה דיגיטלית, ובסופו של דבר הדימוי מתפורר לנגד עינינו הלכה למעשה. מי שאמון על הפגנות בימינו יודע, כי אחד המרכיבים העיקריים בכל הפגנה הוא תהליך התיעוד. תיעוד במהלך הפגנות נועד לצרכים שונים, מעבר לשידור האירוע לקהל הצופים הרחב. השלטונות מצלמים על מנת לזהות את המפגינים, ואילו המפגינים עצמם מצלמים על מנת להתגונן מפני השלטונות ומפני הכוח שאותו הם מפעילים כנגדם. דחיסת החומר הצילומי מאפשרת להציג את האירוע הפוליטי תוך הסתרת המשתתפים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס