נגישות
menu      
אודות המרכז
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
חינוך וקהילה
ארכיונים
ארכיונים
אמן אורח
אמן אורח
הרשימות שלי
הרשימות שלי
חיפוש מתקדם
תחביר
חפש...
עקור בדימונה
מקטלג
מס' קטלוגי
סוג הוידיאו
שנה
2011
לינקים
אירועים
פרויקטים
מודלים
פרסומים
פריטים קשורים

היסטים, שינויים ושגיאות מכוונות משנים את משמעותו של המוכר, הנראה והגלוי בעבודותיו של יאיר גרבוז, ומפנים את תשומת הלב לסמוי, לנסתר, ל"אחורי הקלעים" של השפה ושל המציאות.

 

טכניקה מעורבת על דיקט, 40X40 

על הכור-לכאורה בעיר הדרומית בישראל-כביכול אסור לדבר, לדוגמה. אבל מה באשר לעקור בדימונה? עליו מותר? ממילא הם חיים בשכנות מבעיתה, שם בלב המדבר: הכור והעקור. האחד מועלם מן העין ומן הדיון החברתי-כלכלי-תרבותי במשך קרוב לשישים שנה, האחר מצונזר עד זרא. שניהם ידועים אך סמויים, והבדיחה כבר מזמן על חשבוננו.

קרא עוד...
T
כתוב משהו בנושא זה?...
שליחה באמצעות Ctrl+Enter
פרסם
בטל
המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית חולון(צפייה)
קטגוריה...
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
ארכיונים
אמן אורח
הרשימות שלי
אמן אורח
הרשימות שלי

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

עקור בדימונה

היסטים, שינויים ושגיאות מכוונות משנים את משמעותו של המוכר, הנראה והגלוי בעבודותיו של יאיר גרבוז, ומפנים את תשומת הלב לסמוי, לנסתר, ל"אחורי הקלעים" של השפה ושל המציאות.

 

טכניקה מעורבת על דיקט, 40X40 

על הכור-לכאורה בעיר הדרומית בישראל-כביכול אסור לדבר, לדוגמה. אבל מה באשר לעקור בדימונה? עליו מותר? ממילא הם חיים בשכנות מבעיתה, שם בלב המדבר: הכור והעקור. האחד מועלם מן העין ומן הדיון החברתי-כלכלי-תרבותי במשך קרוב לשישים שנה, האחר מצונזר עד זרא. שניהם ידועים אך סמויים, והבדיחה כבר מזמן על חשבוננו.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס