היסטים, שינויים ושגיאות מכוונות משנים את משמעותו של המוכר, הנראה והגלוי בעבודותיו של יאיר גרבוז, ומפנים את תשומת הלב לסמוי, לנסתר, ל"אחורי הקלעים" של השפה ושל המציאות.

 

טכניקה מעורבת על דיקט, 40X40 

על הכור-לכאורה בעיר הדרומית בישראל-כביכול אסור לדבר, לדוגמה. אבל מה באשר לעקור בדימונה? עליו מותר? ממילא הם חיים בשכנות מבעיתה, שם בלב המדבר: הכור והעקור. האחד מועלם מן העין ומן הדיון החברתי-כלכלי-תרבותי במשך קרוב לשישים שנה, האחר מצונזר עד זרא. שניהם ידועים אך סמויים, והבדיחה כבר מזמן על חשבוננו.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

עקור בדימונה

היסטים, שינויים ושגיאות מכוונות משנים את משמעותו של המוכר, הנראה והגלוי בעבודותיו של יאיר גרבוז, ומפנים את תשומת הלב לסמוי, לנסתר, ל"אחורי הקלעים" של השפה ושל המציאות.

 

טכניקה מעורבת על דיקט, 40X40 

על הכור-לכאורה בעיר הדרומית בישראל-כביכול אסור לדבר, לדוגמה. אבל מה באשר לעקור בדימונה? עליו מותר? ממילא הם חיים בשכנות מבעיתה, שם בלב המדבר: הכור והעקור. האחד מועלם מן העין ומן הדיון החברתי-כלכלי-תרבותי במשך קרוב לשישים שנה, האחר מצונזר עד זרא. שניהם ידועים אך סמויים, והבדיחה כבר מזמן על חשבוננו.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס