עדעד הנה מבקש מן הצופה להיכנס לאינטראקציה ישירה עם סוג אחר של מצלמת מעקב. בעבודתו Still (בלא ניע), מצלמת "לייב פיד" מציגה בזמן אמת דימוי של הצופה על מסך גדול. אולם שיטת תצוגה זו עובדת רק כשהמצולמים עומדים בלא ניע. ברגע שהם זזים, הדימוי נעלם והם נבלעים בחשכה. במהותו של דבר, Still לוכדת את צופיה בכלוב שסורגיו עשויים מן הנרקיסיזם שלהם. המסך גם מחשיך בכל פעם שצופה נוסף או נוספת נכנסים לחדר. אם הצופה אינו/ה יודע/ת מה קורה כאן, האחרים עשויים לומר לו או לה "פשוט עמוד/עמדי בלי לזוז ותראה/י". מכאן שהעבודה גם תלויה באינטראקציה החברתית בין צופים שונים וכרוכה בלחץ חברתי, מאחר שהיציאה מן החדר של צופֶה או צופָה עוטפת את הצופים האחרים בעלטה. אולם אם כולם מצייתים לאמנה החברתית הבלתי-כתובה הזאת ועומדים בלא ניע, הם נעשים שותפים לתמונה קבוצתית זמנית.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ללא ניע

עדעד הנה מבקש מן הצופה להיכנס לאינטראקציה ישירה עם סוג אחר של מצלמת מעקב. בעבודתו Still (בלא ניע), מצלמת "לייב פיד" מציגה בזמן אמת דימוי של הצופה על מסך גדול. אולם שיטת תצוגה זו עובדת רק כשהמצולמים עומדים בלא ניע. ברגע שהם זזים, הדימוי נעלם והם נבלעים בחשכה. במהותו של דבר, Still לוכדת את צופיה בכלוב שסורגיו עשויים מן הנרקיסיזם שלהם. המסך גם מחשיך בכל פעם שצופה נוסף או נוספת נכנסים לחדר. אם הצופה אינו/ה יודע/ת מה קורה כאן, האחרים עשויים לומר לו או לה "פשוט עמוד/עמדי בלי לזוז ותראה/י". מכאן שהעבודה גם תלויה באינטראקציה החברתית בין צופים שונים וכרוכה בלחץ חברתי, מאחר שהיציאה מן החדר של צופֶה או צופָה עוטפת את הצופים האחרים בעלטה. אולם אם כולם מצייתים לאמנה החברתית הבלתי-כתובה הזאת ועומדים בלא ניע, הם נעשים שותפים לתמונה קבוצתית זמנית.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס