המשחק שיצר אלון צראפי (גרפיקה: אלעד גולדשמידט), הוא דוגמה מצוינת המראה כיצד הקלות היחסית בתכנות משחקי פלאש לרשת הופכת אותם לכלי תגובה מיידי לאירועים אקטואליים. המשחק עלה לרשת ימים ספורים לאחר פרוץ המלחמה בלבנון. צראפי יצר משחק מלחמה פשוט, שבו על השחקן לסמן מטרות – משגרים, בתים – עבור מטוסי חיל האוויר. המשחק מתנהל תוך בדיקת מדדי האבידות בצד הישראלי ובצד הלבנוני, מידת הפגיעה ביכולת האויב – החיזבאללה, ורמת ההתנגדות לישראל בדעת הקהל העולמית. המשחק מהווה שיקוף מדויק של תפישת המלחמה בצד הישראלי. הוא מתחיל עם התנגדות בינלאומית לישראל עוד בטרם נורתה הירייה הראשונה. ככל שמספר הנפגעים הישראליים עולה, כך פוחתת התנגדותה של דעת הקהל העולמית למלחמה, כוח האש של החיזבאללה משתווה לזה של חיל האוויר הישראלי, ואף עולה עליו. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

מלחמה בצפון

המשחק שיצר אלון צראפי (גרפיקה: אלעד גולדשמידט), הוא דוגמה מצוינת המראה כיצד הקלות היחסית בתכנות משחקי פלאש לרשת הופכת אותם לכלי תגובה מיידי לאירועים אקטואליים. המשחק עלה לרשת ימים ספורים לאחר פרוץ המלחמה בלבנון. צראפי יצר משחק מלחמה פשוט, שבו על השחקן לסמן מטרות – משגרים, בתים – עבור מטוסי חיל האוויר. המשחק מתנהל תוך בדיקת מדדי האבידות בצד הישראלי ובצד הלבנוני, מידת הפגיעה ביכולת האויב – החיזבאללה, ורמת ההתנגדות לישראל בדעת הקהל העולמית. המשחק מהווה שיקוף מדויק של תפישת המלחמה בצד הישראלי. הוא מתחיל עם התנגדות בינלאומית לישראל עוד בטרם נורתה הירייה הראשונה. ככל שמספר הנפגעים הישראליים עולה, כך פוחתת התנגדותה של דעת הקהל העולמית למלחמה, כוח האש של החיזבאללה משתווה לזה של חיל האוויר הישראלי, ואף עולה עליו. 

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס