”שחקני מצלמות המעקב” החלו לפעול במחאה על השימוש הנרחב במצלמות מעקב במרחב הציבורי. שימוש זה פוגע בזכות החוקתית לפרטיות. הקבוצה מבצעת מחזות שנכתבו במיוחד והותאמו לביצוע מול מצלמות מעקב.
בעקבות נראותם והופעתם הציבורית, באמצעות הכיסוי התקשורתי שלו הם זוכים, ודרך אתר האינטרנט שלהם הם מבקשים לערער על התפישה המקובלת, שלפיה רק מי ”שאשם במשהו” מתנגד שייצפו בו באמצעות מצלמות.
הקבוצה הוקמה בניו יורק בשנת 1996 על רקע הגידול המשמעותי באמצעי מעקב אלקטרוניים במרחב הציבורי כחלק מהמלחמה שהכריזה העיר בפשיעה. מאז רק הלכה וגברה נחיצות הפעולה, בעיקר בעקבות התגברות אמצעי המעקב והצפייה לאחר פיגועי 11 בספטמבר. כך, לתירוץ של מאבק בפשיעה היתוסף הצורך במלחמה בטרור הפוגע במרחב הציבורי וחודר יותר ויותר לתוכו.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
”שחקני מצלמות המעקב” החלו לפעול במחאה על השימוש הנרחב במצלמות מעקב במרחב הציבורי. שימוש זה פוגע בזכות החוקתית לפרטיות. הקבוצה מבצעת מחזות שנכתבו במיוחד והותאמו לביצוע מול מצלמות מעקב.
בעקבות נראותם והופעתם הציבורית, באמצעות הכיסוי התקשורתי שלו הם זוכים, ודרך אתר האינטרנט שלהם הם מבקשים לערער על התפישה המקובלת, שלפיה רק מי ”שאשם במשהו” מתנגד שייצפו בו באמצעות מצלמות.
הקבוצה הוקמה בניו יורק בשנת 1996 על רקע הגידול המשמעותי באמצעי מעקב אלקטרוניים במרחב הציבורי כחלק מהמלחמה שהכריזה העיר בפשיעה. מאז רק הלכה וגברה נחיצות הפעולה, בעיקר בעקבות התגברות אמצעי המעקב והצפייה לאחר פיגועי 11 בספטמבר. כך, לתירוץ של מאבק בפשיעה היתוסף הצורך במלחמה בטרור הפוגע במרחב הציבורי וחודר יותר ויותר לתוכו.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס