פרויקט ”פתק” שם לו למטרה לרוץ לבחירות לכנסת ישראל. הרעיון היה להשתמש בחוק למימון מפלגות על מנת להריץ רשימה לכנסת, ולקבל זמן שידור במסגרת שידורי התעמולה בטלוויזיה וברדיו. פרויקט ”פתק” פעל במספר מישורים: בעולם האמנות, בפוליטיקה הישראלית, באינטרנט ובצורות שונות של תקשורת המונים, פרסום והפצה.
”פתק” זיהה את קמפיין הבחירות בישראל כפלטפורמה רבת-עוצמה שעליה ניתן להעמיס תכנים ומעשים, הקוראים תיגר על תפישות מקובלות ביחס לתפקידה ולפעולתה של הפוליטיקה ובאשר ליחסי הכוחות וליחסי הגומלין שבין פוליטיקה לאמנות, בין ממסד לתרבות, בין ממשל לחתרנות.
פרויקט ”פתק” מבלבל את היוצרות. הוא משתמש בחוקי משחק השאובים ממערכות הפוליטיקה, האמנות, הממסד, האנרכיזם, הכלכלה, האינטרנט, הדת, תקשורת ההמונים והאקטיביזם, ובודק את תקפותם ואת השפעתם של החוקים בעודו מיישם ומטמיע אותם במערכות האחרות. ”פתק” עושה פוליטיקה ואמנות. הוא נכנע למערכות ונלחם בהן.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
פרויקט ”פתק” שם לו למטרה לרוץ לבחירות לכנסת ישראל. הרעיון היה להשתמש בחוק למימון מפלגות על מנת להריץ רשימה לכנסת, ולקבל זמן שידור במסגרת שידורי התעמולה בטלוויזיה וברדיו. פרויקט ”פתק” פעל במספר מישורים: בעולם האמנות, בפוליטיקה הישראלית, באינטרנט ובצורות שונות של תקשורת המונים, פרסום והפצה.
”פתק” זיהה את קמפיין הבחירות בישראל כפלטפורמה רבת-עוצמה שעליה ניתן להעמיס תכנים ומעשים, הקוראים תיגר על תפישות מקובלות ביחס לתפקידה ולפעולתה של הפוליטיקה ובאשר ליחסי הכוחות וליחסי הגומלין שבין פוליטיקה לאמנות, בין ממסד לתרבות, בין ממשל לחתרנות.
פרויקט ”פתק” מבלבל את היוצרות. הוא משתמש בחוקי משחק השאובים ממערכות הפוליטיקה, האמנות, הממסד, האנרכיזם, הכלכלה, האינטרנט, הדת, תקשורת ההמונים והאקטיביזם, ובודק את תקפותם ואת השפעתם של החוקים בעודו מיישם ומטמיע אותם במערכות האחרות. ”פתק” עושה פוליטיקה ואמנות. הוא נכנע למערכות ונלחם בהן.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס