מטרת האתר של GWEI היא ”לחטוף” הקשות מאנשים שמחפשים מידע לגבי שיווק אינטרנטי ועסקים באינטרנט, ולפתות אותם ללחוץ על מודעות של גוגל. בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעת טקסט של גוגל, GWEI מקבל מיקרו-תשלום, אשר מושקע במניות גוגל, כלומר גוגל ייקנה לאט-לאט על ידי מערכת הפרסום שלו עצמו. המטרה היא להשתלט על גוגל ולהפוך את הבעלות עליו לקהילתית – גוגל להמונים. 

הפרויקט מהווה ביקורת למונופול ההולך וגדל של גוגל על המידע ברשת וניסוי ב”כלכלת ההקשה” הגלובאלית בו זמנית. הוא מנסה לערער את מערכות הפרסום האינטרנטיות על ידי הפיכתן למודלים סוריאליסטים של כלכלת-הקשה. היכולת לשבור את המונופול של גוגל על המידע האינטרנטי היא לא דרך תחרות אלא על ידי שימוש בטקטיקה של פרזיטיות.
שימוש במערכות הקימות לצרכים אחרים שמטרתו למוטט אותן.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

גוגל יאכל את עצמו (GWEI)

מטרת האתר של GWEI היא ”לחטוף” הקשות מאנשים שמחפשים מידע לגבי שיווק אינטרנטי ועסקים באינטרנט, ולפתות אותם ללחוץ על מודעות של גוגל. בכל פעם שמישהו לוחץ על מודעת טקסט של גוגל, GWEI מקבל מיקרו-תשלום, אשר מושקע במניות גוגל, כלומר גוגל ייקנה לאט-לאט על ידי מערכת הפרסום שלו עצמו. המטרה היא להשתלט על גוגל ולהפוך את הבעלות עליו לקהילתית – גוגל להמונים. 

הפרויקט מהווה ביקורת למונופול ההולך וגדל של גוגל על המידע ברשת וניסוי ב”כלכלת ההקשה” הגלובאלית בו זמנית. הוא מנסה לערער את מערכות הפרסום האינטרנטיות על ידי הפיכתן למודלים סוריאליסטים של כלכלת-הקשה. היכולת לשבור את המונופול של גוגל על המידע האינטרנטי היא לא דרך תחרות אלא על ידי שימוש בטקטיקה של פרזיטיות.
שימוש במערכות הקימות לצרכים אחרים שמטרתו למוטט אותן.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס