בעבודותיו המושתתות על וידיאו, על רישומים ועל מילים פונה ז’אן מיקל אוובה לדימוי ולטקסט על מנת לייצר נרטיבים רב-משמעיים ולביים התרחשויות או מצבים מסתוריים, שבהם הנוף מושך פעולות מקוטעות חוזרות ונשנות, ההופכות לאיקונות מופשטות בשל החזרה האינסופית עליהן. הוא מתחיל בעריכת דימויים מתוך הארכיון הפרטי שלו, תצלומי סטילס מתוך סרטים, משפטים ומקטעים מצויים, ויוצר טקסט קולנועי חדש, מבנה חדש המתעלה על יחידות מידע אלו, ומתאר צורות התנהגות חדשות.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

K.Y.D: Kill’em All

בעבודותיו המושתתות על וידיאו, על רישומים ועל מילים פונה ז’אן מיקל אוובה לדימוי ולטקסט על מנת לייצר נרטיבים רב-משמעיים ולביים התרחשויות או מצבים מסתוריים, שבהם הנוף מושך פעולות מקוטעות חוזרות ונשנות, ההופכות לאיקונות מופשטות בשל החזרה האינסופית עליהן. הוא מתחיל בעריכת דימויים מתוך הארכיון הפרטי שלו, תצלומי סטילס מתוך סרטים, משפטים ומקטעים מצויים, ויוצר טקסט קולנועי חדש, מבנה חדש המתעלה על יחידות מידע אלו, ומתאר צורות התנהגות חדשות.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס