סרטו של אורי רדובן סרט מס’ 2 (2007) עשוי אף הוא באמצעים הפשוטים ביותר של רישום, יצירת גזרי נייר והזזתם. עלילתו קצרה ואכזרית, חסרת מוצא: נערה-בובת ברבי מתפתה להיכנס לביתו של גבר-נבל המביא אותה להסניף קוקאין וגורם למותה. הסצינות קיצוניות, חסרות התפתחות נרטיבית, והסרט מסרב להפוך לסיפור עלילה מורליסטי. להפך. הוא ואופן עשייתו מערערים את ציפיות הצופה, בועטים בהן ללא רחם, מעלים על נס את סתמיות המוות ומפריכים את האשליות הבורגניות לגבי סיבתיותו. בו בזמן, הצבת הסרט בסביבה של סלון ביתי פשוט, אחד מני רבים, מהדהדת את השימוש הציני והזול שעושה התקשורת האלקטרונית באופן יומיומי בידיעות הקשורות באונס, ניצול ומוות.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
סרטו של אורי רדובן סרט מס’ 2 (2007) עשוי אף הוא באמצעים הפשוטים ביותר של רישום, יצירת גזרי נייר והזזתם. עלילתו קצרה ואכזרית, חסרת מוצא: נערה-בובת ברבי מתפתה להיכנס לביתו של גבר-נבל המביא אותה להסניף קוקאין וגורם למותה. הסצינות קיצוניות, חסרות התפתחות נרטיבית, והסרט מסרב להפוך לסיפור עלילה מורליסטי. להפך. הוא ואופן עשייתו מערערים את ציפיות הצופה, בועטים בהן ללא רחם, מעלים על נס את סתמיות המוות ומפריכים את האשליות הבורגניות לגבי סיבתיותו. בו בזמן, הצבת הסרט בסביבה של סלון ביתי פשוט, אחד מני רבים, מהדהדת את השימוש הציני והזול שעושה התקשורת האלקטרונית באופן יומיומי בידיעות הקשורות באונס, ניצול ומוות.