רן ווראק בסרטו מ-Rabbit 2005 משתמש באנימציית הילדים התמימה והופך אותה על פיה: הסרט בנוי כסיפור מוסר, ומבוסס על מדבקות משנות החמישים בבריטניה ששימשו להדרכה ומשחק של ילדים. העלילה נעשית מבעיתה יותר מרגע לרגע: הילדים רודפים אחר ארנבת, מבתרים את גופה ומוצאים בתוכו פסל אליל קטן המסוגל להפוך חרקים ליהלומים. הם מתחילים במסע של רצח החיות וסיפוק צרכיו של האל הקטן. התמימות של עולם הילדות מודגשת על-ידי כיתוב דידקטי המצביע על המשתתפים בסרט – כיתוב שנעשה אירוני ואבסורדי יותר ויותר עם כל רגע שחולף. הקרע בין הטבע לתרבות, בין האדם לטבע, הוא לב המשל, המתעצם הודות לבחירה בדמויות ילדים ובאסתטיקה המבקשת להעלות ביקורת מוסווית על המסרים האפלים שיכולה האנימציה להעביר.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
רן ווראק בסרטו מ-Rabbit 2005 משתמש באנימציית הילדים התמימה והופך אותה על פיה: הסרט בנוי כסיפור מוסר, ומבוסס על מדבקות משנות החמישים בבריטניה ששימשו להדרכה ומשחק של ילדים. העלילה נעשית מבעיתה יותר מרגע לרגע: הילדים רודפים אחר ארנבת, מבתרים את גופה ומוצאים בתוכו פסל אליל קטן המסוגל להפוך חרקים ליהלומים. הם מתחילים במסע של רצח החיות וסיפוק צרכיו של האל הקטן. התמימות של עולם הילדות מודגשת על-ידי כיתוב דידקטי המצביע על המשתתפים בסרט – כיתוב שנעשה אירוני ואבסורדי יותר ויותר עם כל רגע שחולף. הקרע בין הטבע לתרבות, בין האדם לטבע, הוא לב המשל, המתעצם הודות לבחירה בדמויות ילדים ובאסתטיקה המבקשת להעלות ביקורת מוסווית על המסרים האפלים שיכולה האנימציה להעביר.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס