אתחלתא דגאולה (מארמית: התחלת הגאולה) הוא מושג רעיוני השאוב מן הגמרא. המדובר הוא בתקופה שבה חל שלב חדש של התעוררות בתהליך הגאולה וביאת המשיח. זהו השלב הראשון בתהליך הגאולה המהווה תקופה השונה במובנים רבים מכל מה שקדם לה. מושג זה הוא בין הנושאים הנידונים ביותר במשנתה של הציונות הדתית. אחת המחלוקות הגדולות של החרדים עם הציונות הדתית היא סביב השאלה האם נכון או מותר לחשב את ביאת המשיח, כאשר חישוב ביאת המשיח יכול להיחשב כהכנה לביאתו.
גם בעבודת הווידיאו מלחמת הגאולה של איתי מאיר וסוף בקליניק מתכוננים לבואו של המשיח. עבודת הווידיאו צולמה באקדמיה לאמנות ועיצוב ”בצלאל”, אשר הופכת למפעל נשק עתידני כהכנה למשיחת צדקיהו למשיח על מלכות ישראל החדשה. הסרט צולם בסגנון עתידני ועוסק בשאלת תפקידו של האמן כחייל בצבא הגאולה. חלק מן המשתתפים בסרט הם שחקנים מקצועיים וחלקם סטודנטים לאמנות. גיבורי הסרט, סטודנטים לאמנות לפני המהפכה העתידנית, הפכו לפועלים באקדמיה והם נקראים ליצור פסל של אריה שיייצג את כוחו של המשיח במלכות החדשה.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
אתחלתא דגאולה (מארמית: התחלת הגאולה) הוא מושג רעיוני השאוב מן הגמרא. המדובר הוא בתקופה שבה חל שלב חדש של התעוררות בתהליך הגאולה וביאת המשיח. זהו השלב הראשון בתהליך הגאולה המהווה תקופה השונה במובנים רבים מכל מה שקדם לה. מושג זה הוא בין הנושאים הנידונים ביותר במשנתה של הציונות הדתית. אחת המחלוקות הגדולות של החרדים עם הציונות הדתית היא סביב השאלה האם נכון או מותר לחשב את ביאת המשיח, כאשר חישוב ביאת המשיח יכול להיחשב כהכנה לביאתו.
גם בעבודת הווידיאו מלחמת הגאולה של איתי מאיר וסוף בקליניק מתכוננים לבואו של המשיח. עבודת הווידיאו צולמה באקדמיה לאמנות ועיצוב ”בצלאל”, אשר הופכת למפעל נשק עתידני כהכנה למשיחת צדקיהו למשיח על מלכות ישראל החדשה. הסרט צולם בסגנון עתידני ועוסק בשאלת תפקידו של האמן כחייל בצבא הגאולה. חלק מן המשתתפים בסרט הם שחקנים מקצועיים וחלקם סטודנטים לאמנות. גיבורי הסרט, סטודנטים לאמנות לפני המהפכה העתידנית, הפכו לפועלים באקדמיה והם נקראים ליצור פסל של אריה שיייצג את כוחו של המשיח במלכות החדשה.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס