רייצ’ל פייף, נולדה בארה"ב, חיה ועובדת בלונדון. עבדה בעבר בבארי, איטליה, בקולקטיב אוצרים, וכיום נמצאת במהלך לימודי התואר השני שלה ב- Exhibition Studiesבלונדון. לימודיה חוקרים את השימוש בתערוכות כאמצעי לבחינת היסטוריה פוליטית, תרבותית ומוסדית. 

במהלך שהותה במרכז, פייף היא ערכה מחקר בנושא התערוכה "הנבחרים", שהוצגה ב-2008-9 במרכז לאמנות דיגיטלית וב-  WYSPA שבגדנסק, אשר אצרו גלית אילת ואנטה שז’ילאק. התערוכה חוקרת את הנושא של משיחיות דתית וכיצד בעידן המודרני היא הופכת לבסיס הדחפים החילוניים. התזה שלה תבחן כיצד תפקיד המיתוס בתערוכה משמש כדי לערער נרטיבים לאומיים, בהקשר לאג’נדה של המרכז לאמנות דיגיטלית באופן כללי.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

רייצ'ל פייף

רייצ’ל פייף, נולדה בארה"ב, חיה ועובדת בלונדון. עבדה בעבר בבארי, איטליה, בקולקטיב אוצרים, וכיום נמצאת במהלך לימודי התואר השני שלה ב- Exhibition Studiesבלונדון. לימודיה חוקרים את השימוש בתערוכות כאמצעי לבחינת היסטוריה פוליטית, תרבותית ומוסדית. 

במהלך שהותה במרכז, פייף היא ערכה מחקר בנושא התערוכה "הנבחרים", שהוצגה ב-2008-9 במרכז לאמנות דיגיטלית וב-  WYSPA שבגדנסק, אשר אצרו גלית אילת ואנטה שז’ילאק. התערוכה חוקרת את הנושא של משיחיות דתית וכיצד בעידן המודרני היא הופכת לבסיס הדחפים החילוניים. התזה שלה תבחן כיצד תפקיד המיתוס בתערוכה משמש כדי לערער נרטיבים לאומיים, בהקשר לאג’נדה של המרכז לאמנות דיגיטלית באופן כללי.