אדוארד פרוידמן חי ועובד בוינה. במסגרת עשייתו האמנותית הוא פועל וחוקר את החיבור שבין אמנות ופוליטיקה, יחסי כוח והקשרים חברתיים, היסטוריה פוליטית ומנגנוני המדיה, שלילה והתמסחרות של הידע. הוא למד אמנות בוינה ובווימאר וכיום כותב את עבודת הדוקטורט שלו באקדמיה לאמנות בוינה ובמחלקה להיסטוריה חזותית בת זמננו באוניברסיטת וינה. מ-2007 הוא מלמד במחלקה לאמנות פוסט קונספטואלית באקדמיה לאמנות בוינה, שבה היה מיוזמי Plattform Geschichtspolitik- קולקטיב של סטודנטים, אקטיביסטים ומורים אשר בוחנים באופן ביקורתי ציבורי בחלקם של מוסדות בקולוניאליזם, פאשיזם ונאציזם.
במהלך שהותו בחולון עבד פרוידמן על פרויקט היוצא מתוך השאלה מהי "סולידריות יהודית" והאם זהו מושג מובחן וספציפי. הוא ערך ראיונות עם אמנים ואנשי תרבות העוסקים בעבודתם בסוגיות פוליטיות וכן ביהדותם. הפרויקט מתרחש בבאר שבע, ברלין, בודפשט, ירושלים, קצ’קמט, ניו יורק, ניקלסדורף, תל אביב ווינה.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
אדוארד פרוידמן חי ועובד בוינה. במסגרת עשייתו האמנותית הוא פועל וחוקר את החיבור שבין אמנות ופוליטיקה, יחסי כוח והקשרים חברתיים, היסטוריה פוליטית ומנגנוני המדיה, שלילה והתמסחרות של הידע. הוא למד אמנות בוינה ובווימאר וכיום כותב את עבודת הדוקטורט שלו באקדמיה לאמנות בוינה ובמחלקה להיסטוריה חזותית בת זמננו באוניברסיטת וינה. מ-2007 הוא מלמד במחלקה לאמנות פוסט קונספטואלית באקדמיה לאמנות בוינה, שבה היה מיוזמי Plattform Geschichtspolitik- קולקטיב של סטודנטים, אקטיביסטים ומורים אשר בוחנים באופן ביקורתי ציבורי בחלקם של מוסדות בקולוניאליזם, פאשיזם ונאציזם.
במהלך שהותו בחולון עבד פרוידמן על פרויקט היוצא מתוך השאלה מהי "סולידריות יהודית" והאם זהו מושג מובחן וספציפי. הוא ערך ראיונות עם אמנים ואנשי תרבות העוסקים בעבודתם בסוגיות פוליטיות וכן ביהדותם. הפרויקט מתרחש בבאר שבע, ברלין, בודפשט, ירושלים, קצ’קמט, ניו יורק, ניקלסדורף, תל אביב ווינה.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס