המיצב הצילומי-תיעודי ערך 1# מורכב משני חלקים. הראשון הוא תיעוד וידיאו של קעקוע המשפט "היום של המחר" ("The day of tomorrow") על סוליית כף רגלה הימנית של האמנית. החלק השני הוא תיעוד יומיומי של תחתית כף הרגל: אט-אט, כתוצאה מן ההליכה, נמחקת המלה "מחר" הממוקמת בעקב ורק המלים "היום של" נותרות על העור. גואל מגייסת את פעולת ההליכה והמחיקה שהיא מותירה בגוף כדי להאיר את משטר הזמן שבבסיס התרבות המערבית: משטר זמן ליניארי, המקרין תמידית אל העתיד ובכך משפיע באופן מהותי על האופן שבו אנו תופשים את ההווה. ההכפפה של ההווה אל אופק עתידי, מציעה גואל, היא אמצעי שליטה המכתיב את אורח חייו של הסובייקט.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
המיצב הצילומי-תיעודי ערך 1# מורכב משני חלקים. הראשון הוא תיעוד וידיאו של קעקוע המשפט "היום של המחר" ("The day of tomorrow") על סוליית כף רגלה הימנית של האמנית. החלק השני הוא תיעוד יומיומי של תחתית כף הרגל: אט-אט, כתוצאה מן ההליכה, נמחקת המלה "מחר" הממוקמת בעקב ורק המלים "היום של" נותרות על העור. גואל מגייסת את פעולת ההליכה והמחיקה שהיא מותירה בגוף כדי להאיר את משטר הזמן שבבסיס התרבות המערבית: משטר זמן ליניארי, המקרין תמידית אל העתיד ובכך משפיע באופן מהותי על האופן שבו אנו תופשים את ההווה. ההכפפה של ההווה אל אופק עתידי, מציעה גואל, היא אמצעי שליטה המכתיב את אורח חייו של הסובייקט.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס