ב-1 בספטמבר 2011, שבעה שבועות אחרי פרוץ המחאה החברתית בישראל, הלך אהד פישוף לאורך שדרות רוטשילד בתל אביב משעה עשר בבוקר ועד שמונה בערב, במהירות של מטר לדקה. רבים הצטרפו אליו למקטעים שונים במהלך ההליכה. היו שליוו אותו לאורך המסלול כולו. זו היתה הפעולה השנייה במסגרת סדרת המיצגים המתמשכת הליכה איטית ומחווה סמלית למאבק החברתי. "ההליכה האיטית היא נקיטת עמדה דרך הגוף", אומר פישוף. "זו המשגה פיזית של ערכים שנראים לי חשובים בהקשר של מאבק חברתי ארוך טווח: התמדה, סבלנות ומחויבות אישית". המיצג הראשון בסדרה התקיים ב-21 ביוני 2005, ובו חצה פישוף את גשר לונדון במשך תשע שעות, 43 דקות ו-25 שניות במלאת חמש שנים ליצירה המוזיקלית LongPlayer  של המלחין ג’ם פיינר, העתידה להתנגן עד סוף האלף. הפרויקט המתמשך של פישוף מציב אלטרנטיבה לקצב המהיר של סביבת החיים האורבנית על ידי התמקדות בהווה והפיכת "הרגע" למקטע של התבוננות, מחשבה ומודעות.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

הליכות איטיות
2005-נמשך

ב-1 בספטמבר 2011, שבעה שבועות אחרי פרוץ המחאה החברתית בישראל, הלך אהד פישוף לאורך שדרות רוטשילד בתל אביב משעה עשר בבוקר ועד שמונה בערב, במהירות של מטר לדקה. רבים הצטרפו אליו למקטעים שונים במהלך ההליכה. היו שליוו אותו לאורך המסלול כולו. זו היתה הפעולה השנייה במסגרת סדרת המיצגים המתמשכת הליכה איטית ומחווה סמלית למאבק החברתי. "ההליכה האיטית היא נקיטת עמדה דרך הגוף", אומר פישוף. "זו המשגה פיזית של ערכים שנראים לי חשובים בהקשר של מאבק חברתי ארוך טווח: התמדה, סבלנות ומחויבות אישית". המיצג הראשון בסדרה התקיים ב-21 ביוני 2005, ובו חצה פישוף את גשר לונדון במשך תשע שעות, 43 דקות ו-25 שניות במלאת חמש שנים ליצירה המוזיקלית LongPlayer  של המלחין ג’ם פיינר, העתידה להתנגן עד סוף האלף. הפרויקט המתמשך של פישוף מציב אלטרנטיבה לקצב המהיר של סביבת החיים האורבנית על ידי התמקדות בהווה והפיכת "הרגע" למקטע של התבוננות, מחשבה ומודעות.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס