הודעה, מיצב הסאונד של האמן רומן אונדק, משתמשת ביחידת הזמן המוכרת לנו כ"דקת דומייה" כדי לטעון אותה במשמעות חדשה, כזו העומדת בניגוד להקשר שבו מופיעה יחידת זמן זו בדרך כלל. "כאות סולידריות עם אירועים שהתרחשו לאחרונה בעולם", מבקש אונדק בהקלטה קולית שמפריעה לשידורי הרדיו הסלובקי, "במשך הדקה הקרובה אל תפסיקו את הפעילות שאתם עוסקים בה כרגע" ("As a sign of solidarity with recent world events, for the next minute do not interrupt the activity you are doing at this moment"). בעבודה זו מדגיש אונדק את הפער שבין משטר הזמן הלאומי/לאומני, הכופה על המאזין דקה של דומייה, לבין החוויה הסובייקטיבית של הזמן, שאינה כפופה לחוק חיצוני. את יחידת הזמן הטעונה הזו הוא מנטרל באמצעות הוראה שהיא אוניברסלית ואבסטרקטית, מחד גיסא, אך כזו שאין אלא לציית לה, מאידך גיסא. בהקשר הישראלי, הרווי דקות דומייה, עבודה זו מקבלת משמעות מיוחדת, הקוראת תיגר על הקשר ההדוק שבין כלכלת הזיכרון לכלכלת הזמן הלאומית.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
הודעה, מיצב הסאונד של האמן רומן אונדק, משתמשת ביחידת הזמן המוכרת לנו כ"דקת דומייה" כדי לטעון אותה במשמעות חדשה, כזו העומדת בניגוד להקשר שבו מופיעה יחידת זמן זו בדרך כלל. "כאות סולידריות עם אירועים שהתרחשו לאחרונה בעולם", מבקש אונדק בהקלטה קולית שמפריעה לשידורי הרדיו הסלובקי, "במשך הדקה הקרובה אל תפסיקו את הפעילות שאתם עוסקים בה כרגע" ("As a sign of solidarity with recent world events, for the next minute do not interrupt the activity you are doing at this moment"). בעבודה זו מדגיש אונדק את הפער שבין משטר הזמן הלאומי/לאומני, הכופה על המאזין דקה של דומייה, לבין החוויה הסובייקטיבית של הזמן, שאינה כפופה לחוק חיצוני. את יחידת הזמן הטעונה הזו הוא מנטרל באמצעות הוראה שהיא אוניברסלית ואבסטרקטית, מחד גיסא, אך כזו שאין אלא לציית לה, מאידך גיסא. בהקשר הישראלי, הרווי דקות דומייה, עבודה זו מקבלת משמעות מיוחדת, הקוראת תיגר על הקשר ההדוק שבין כלכלת הזיכרון לכלכלת הזמן הלאומית.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס