Hollywood Strings של אמיר יציב משתמשת בתבנית של ראיונות פרונטליים תחת הערך הדוקומנטרי הקלאסי "עדות", צורה שמעניקה תוקף ו"אמת" בלי שום קשר לתוכן הספציפי שהיא מכילה. נותני העדות כאן הם שלושה מפיקים ישראלים שנטלו חלק בהפקות הוליוודיות שצולמו בישראל בשנות ה-80. קסמה של ישראל עולה ביצירה כאתר צילום, על נופיה המדבריים (תנ"כיים) ועל שיתוף הפעולה שניתן לקיים עם צבאה. ה"עדות" הניתנת כאן היא של הדרך שבה הצליחו השלושה להביא לכך שהצבא נידב חיילים וכלי מלחמה של צבאות ערב שנפלו שלל במלחמות השונות לשירות האשליה ההוליוודית. במהלך העדות משבץ יציב תמונות סטילס מאלבומים של לוחמים ותיקים שליקט ברשת. התצלומים נעשו במקומות שבהם התרחשו האירועים שאליהם מתייחסים הסרטים שצולמו בישראל – רוסיה באפגניסטן, ארה"ב בנורמנדי והמוג’אהדין באפגניסטן. האשליה וה"אמיתי" מתאחדים בתוך סיפור המעשה תחת הספֵרה של הבניית דימויים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
Hollywood Strings של אמיר יציב משתמשת בתבנית של ראיונות פרונטליים תחת הערך הדוקומנטרי הקלאסי "עדות", צורה שמעניקה תוקף ו"אמת" בלי שום קשר לתוכן הספציפי שהיא מכילה. נותני העדות כאן הם שלושה מפיקים ישראלים שנטלו חלק בהפקות הוליוודיות שצולמו בישראל בשנות ה-80. קסמה של ישראל עולה ביצירה כאתר צילום, על נופיה המדבריים (תנ"כיים) ועל שיתוף הפעולה שניתן לקיים עם צבאה. ה"עדות" הניתנת כאן היא של הדרך שבה הצליחו השלושה להביא לכך שהצבא נידב חיילים וכלי מלחמה של צבאות ערב שנפלו שלל במלחמות השונות לשירות האשליה ההוליוודית. במהלך העדות משבץ יציב תמונות סטילס מאלבומים של לוחמים ותיקים שליקט ברשת. התצלומים נעשו במקומות שבהם התרחשו האירועים שאליהם מתייחסים הסרטים שצולמו בישראל – רוסיה באפגניסטן, ארה"ב בנורמנדי והמוג’אהדין באפגניסטן. האשליה וה"אמיתי" מתאחדים בתוך סיפור המעשה תחת הספֵרה של הבניית דימויים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס