עבודות המיצג של האמן הצפון-אירי דייויד שרי מתעמתות בנימוס עם מוסכמות וקודים חברתיים. בעבודה קפצתי לרגע, אחזור עוד שעתיים הוא יושב בלא ניע ובוהה בחלל במשך כשעה וחצי; פתק צהוב אשר שם העבודה מתנוסס עליו מודבק ברשלנות למצחו. העבודה מאתגרת באופן אבסורדי את הקשר המובן מאליו, לכאורה, שבין חלל וזמן ואת משמעותם של ביטויים דוגמת "להיות במקום" ו"להיות בזמן". במקביל שואלת העבודה מה המשמעות של "להיות נוכח" בעידן פוסט-חומרי, שהן הזמן והן המקום מוגדרים בו מחדש. כמו בכל עבודותיו, שרי משתמש בהומור כדי להדגיש את האופנים שבהם המשטר הביו-פוליטי המאפיין את הקפיטליזם המאוחר מבטל את הקשר בין שליטה וגוף, ופועל גם במרחבים של התודעה ושל אופני המחשבה. את המיצג במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון ביצע האמן דניאל יהל.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
עבודות המיצג של האמן הצפון-אירי דייויד שרי מתעמתות בנימוס עם מוסכמות וקודים חברתיים. בעבודה קפצתי לרגע, אחזור עוד שעתיים הוא יושב בלא ניע ובוהה בחלל במשך כשעה וחצי; פתק צהוב אשר שם העבודה מתנוסס עליו מודבק ברשלנות למצחו. העבודה מאתגרת באופן אבסורדי את הקשר המובן מאליו, לכאורה, שבין חלל וזמן ואת משמעותם של ביטויים דוגמת "להיות במקום" ו"להיות בזמן". במקביל שואלת העבודה מה המשמעות של "להיות נוכח" בעידן פוסט-חומרי, שהן הזמן והן המקום מוגדרים בו מחדש. כמו בכל עבודותיו, שרי משתמש בהומור כדי להדגיש את האופנים שבהם המשטר הביו-פוליטי המאפיין את הקפיטליזם המאוחר מבטל את הקשר בין שליטה וגוף, ופועל גם במרחבים של התודעה ושל אופני המחשבה. את המיצג במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון ביצע האמן דניאל יהל.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס