בעבודה של לי אורפז נראית נערה עומדת על רקע שקיעה, כאשר התנועה היחידה הניכרת בווידיאו אינה של גופה, אלא של שני לבבות מוארים המצויים על ראשה של הנערה, שני לבבות אדומים. בעבודת הווידיאו, עבודה המתבססת על דימוי נע, משתמשת אורפז בטכניקה של צילום סטילס, של דימוי מוקפא בזמן. הדמות בצילום עומדת קפואה, מנסה לא לזוז. האור הבוקע משני הלבבות המוארים הוא האלמנט הנע היחיד בעבודה – האור בתוך העבודה, והאור העובר בין הדימוי המוקרן לעיני הצופים.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

לבבות

בעבודה של לי אורפז נראית נערה עומדת על רקע שקיעה, כאשר התנועה היחידה הניכרת בווידיאו אינה של גופה, אלא של שני לבבות מוארים המצויים על ראשה של הנערה, שני לבבות אדומים. בעבודת הווידיאו, עבודה המתבססת על דימוי נע, משתמשת אורפז בטכניקה של צילום סטילס, של דימוי מוקפא בזמן. הדמות בצילום עומדת קפואה, מנסה לא לזוז. האור הבוקע משני הלבבות המוארים הוא האלמנט הנע היחיד בעבודה – האור בתוך העבודה, והאור העובר בין הדימוי המוקרן לעיני הצופים.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס