כשהוא נע באיטיות, בכוריאוגרפיה משעשעת ומעט מוגזמת, מנסה האמן נביד נור לחמוק מחיישני אור הממוקמים בסמטאות ובחצרות האחוריות של העיר ברלין. הוא מאמין שאילו רק ינוע לאט מספיק, יצליח לחמוק. אלא שכשלונו ידוע מראש. ברגע מסוים קולטים אותו החיישנים, האור נדלק ונור קופא על עמדו כפושע שנתפס בשעת מעשה. הוא מחכה בלא ניע עד שהאור כבה רק כדי לעשות צעד נוסף ולהיתפס שוב. העבודה כשספק הופך לגורל מציגה פעולה פשוטה, הומוריסטית, הנתונה בסיטואציה יומיומית וחושפת את פעולת הזמן בתוך המרחב. באופן מחוכם, ההאטה מחליפה את ההאצה כטקטיקה של התחמקות, היעלמות והיבלעות, ומדגישה את הקשר הסבוך בין מנגנוני השליטה של שני הממדים. כמו בעבודות אחרות שלו, נור מוצא את עצמו בין לבין: בין מרחב לזמן, בין אור לחושך, בין הרעיון למימושו.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
כשהוא נע באיטיות, בכוריאוגרפיה משעשעת ומעט מוגזמת, מנסה האמן נביד נור לחמוק מחיישני אור הממוקמים בסמטאות ובחצרות האחוריות של העיר ברלין. הוא מאמין שאילו רק ינוע לאט מספיק, יצליח לחמוק. אלא שכשלונו ידוע מראש. ברגע מסוים קולטים אותו החיישנים, האור נדלק ונור קופא על עמדו כפושע שנתפס בשעת מעשה. הוא מחכה בלא ניע עד שהאור כבה רק כדי לעשות צעד נוסף ולהיתפס שוב. העבודה כשספק הופך לגורל מציגה פעולה פשוטה, הומוריסטית, הנתונה בסיטואציה יומיומית וחושפת את פעולת הזמן בתוך המרחב. באופן מחוכם, ההאטה מחליפה את ההאצה כטקטיקה של התחמקות, היעלמות והיבלעות, ומדגישה את הקשר הסבוך בין מנגנוני השליטה של שני הממדים. כמו בעבודות אחרות שלו, נור מוצא את עצמו בין לבין: בין מרחב לזמן, בין אור לחושך, בין הרעיון למימושו.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס