מיכאל ברזזינסקי הוא אמן, תיאורטיקן, מנהל גלריית NT בלודז’, ואוצר Parakino במרכז לאמנות עכשווית ב- Laznia גדנסק. הוא בוגר לימודי קולנוע במחלקה לתרבות דיגיטלית ואודיו- ויזואלית באוניברסיטת לודז’.
ברזזינסקי עבד על פיתוח עבודת וידיאו חדשה המבוססת על ההקשר של ישראל:
“IDEAL LOGIC / I AM NOT A PAINTER OF PRISON WALLS”
הוא אומר על העבודה: "כותלי הכלא כהתגלמות של המחסום בין פלסטין לישראל הם למעשה כותלי השיח הפנימי בו מצויים שני הצדדים של הקונפליקט העולמי... קשה מאוד לשפוט את הקונפליקט מנקודת מבט אירופאית. בסופו של דבר זה הביא את אירופה לעודד רביזיה של ההיסטוריה ותחייה של הרדיקליזם".
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
מיכאל ברזזינסקי הוא אמן, תיאורטיקן, מנהל גלריית NT בלודז’, ואוצר Parakino במרכז לאמנות עכשווית ב- Laznia גדנסק. הוא בוגר לימודי קולנוע במחלקה לתרבות דיגיטלית ואודיו- ויזואלית באוניברסיטת לודז’.
ברזזינסקי עבד על פיתוח עבודת וידיאו חדשה המבוססת על ההקשר של ישראל:
“IDEAL LOGIC / I AM NOT A PAINTER OF PRISON WALLS”
הוא אומר על העבודה: "כותלי הכלא כהתגלמות של המחסום בין פלסטין לישראל הם למעשה כותלי השיח הפנימי בו מצויים שני הצדדים של הקונפליקט העולמי... קשה מאוד לשפוט את הקונפליקט מנקודת מבט אירופאית. בסופו של דבר זה הביא את אירופה לעודד רביזיה של ההיסטוריה ותחייה של הרדיקליזם".
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס