בתמיכת שגרירות סלובניה.

האמנית הסלובנית אורשקה סביץ' (1992) למדה בבי"ס לקולנוע וטלוויזיה ב- (FAMU) Academy of performing Arts, פראג, במחלקה לצילום.

סביץ' מתמקדת בעיקר בצילום פילם שחור לבן ובפיתוח ידני בחדר חושך. היא מתעניינת גם בטכניקות שונות של כריכת ספרים, ולכן העבודות שלה מופקות לעיתים קרובות כספרים ופנזינים. היא מתנסה גם בקולאז', אנימציה, וידיאו והדפס משי.

במהלך שהותה במרכז, סביץ' עבדה עם קבוצת אמנים מירושלים, ביחד יצרו מיצג שהוצג במשך יומיים בוילה נטושה במרכז ירושלים. התיעוד של המיצג, אימפרוביזציה מבוססת מקום, הוצג בתערוכה במרכז לאמנות דיגיטלית. התוצאה הסופית של הפרויקט שלה, נוכחות, הוא שילוב בין צילוצים, וידיאו וסאונד.

היא התארחה במרכז לאמנות דיגיטלית במסגרת שיתוף פעולה עם המרכז לתרבות טובצ’נה 001 הפועל תחת המוזיאון והגלריות הלאומיות של לובליאנה. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

אורשקה סביץ'

בתמיכת שגרירות סלובניה.

האמנית הסלובנית אורשקה סביץ' (1992) למדה בבי"ס לקולנוע וטלוויזיה ב- (FAMU) Academy of performing Arts, פראג, במחלקה לצילום.

סביץ' מתמקדת בעיקר בצילום פילם שחור לבן ובפיתוח ידני בחדר חושך. היא מתעניינת גם בטכניקות שונות של כריכת ספרים, ולכן העבודות שלה מופקות לעיתים קרובות כספרים ופנזינים. היא מתנסה גם בקולאז', אנימציה, וידיאו והדפס משי.

במהלך שהותה במרכז, סביץ' עבדה עם קבוצת אמנים מירושלים, ביחד יצרו מיצג שהוצג במשך יומיים בוילה נטושה במרכז ירושלים. התיעוד של המיצג, אימפרוביזציה מבוססת מקום, הוצג בתערוכה במרכז לאמנות דיגיטלית. התוצאה הסופית של הפרויקט שלה, נוכחות, הוא שילוב בין צילוצים, וידיאו וסאונד.

היא התארחה במרכז לאמנות דיגיטלית במסגרת שיתוף פעולה עם המרכז לתרבות טובצ’נה 001 הפועל תחת המוזיאון והגלריות הלאומיות של לובליאנה. 

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס