ב"מקדונלדס מוצף" מציגה הקבוצה הדנית סופרפלקס מודל מדויק של סניף מקדונלדס גנרי. הסניף דומם, בלא צוות ובלא לקוחות. בכך הוא מהווה מקור של אימה לא מוסברת. לפנינו סדרת אובייקטים יומיומיים, שהטרדה שהם גורמים נובעת מכך שהם סובבים סביב ריקות. הסניף אינו סגור: האורות דולקים, מגשי אוכל שלא פונה נמצאים על השולחנות, תמונה של העובד המצטיין של החודש תלויה על הקיר. כל הסימנים מעידים כי מדובר בסניף פעיל, אך אין בו איש. ההיעדר מעורר תחושה של אסון מתקרב. אט-אט חודרים מים לתוך הסניף. מה שנראה במבט ראשון כדליפה הופך לתיעוד משעשע של הצפה, ומחבר יחדיו סיבה ותוצאה של אסון סביבתי. בעוד מפלס המים ממשיך ועולה, האלמנטים השונים בחלל הופכים לדמויות במעין סרט אסונות. הרהיטים, הצ׳יפס, שלט ״רצפה רטובה״ ורונלד מקדונלד: כל אלה הם דמויות באפוקליפסה הזאת. מה הגורם לאסון? האם הוא בלתי נמנע? מה תפקידנו בכך שקטסטרופה עלולה להגיע בכל רגע?
קבוצת סופרפלקס עושה שימוש מוזר ומפתיע בכלים של המנגנון השליט, וכך חותרת באמצעותם תחת הסדר הגלובלי. מה שנראה שגרתי לפני רגע נעשה למאיים, והסידור המחודש של האלמנטים מגלה כי האפקט שלהם תלוי הקשר.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ב"מקדונלדס מוצף" מציגה הקבוצה הדנית סופרפלקס מודל מדויק של סניף מקדונלדס גנרי. הסניף דומם, בלא צוות ובלא לקוחות. בכך הוא מהווה מקור של אימה לא מוסברת. לפנינו סדרת אובייקטים יומיומיים, שהטרדה שהם גורמים נובעת מכך שהם סובבים סביב ריקות. הסניף אינו סגור: האורות דולקים, מגשי אוכל שלא פונה נמצאים על השולחנות, תמונה של העובד המצטיין של החודש תלויה על הקיר. כל הסימנים מעידים כי מדובר בסניף פעיל, אך אין בו איש. ההיעדר מעורר תחושה של אסון מתקרב. אט-אט חודרים מים לתוך הסניף. מה שנראה במבט ראשון כדליפה הופך לתיעוד משעשע של הצפה, ומחבר יחדיו סיבה ותוצאה של אסון סביבתי. בעוד מפלס המים ממשיך ועולה, האלמנטים השונים בחלל הופכים לדמויות במעין סרט אסונות. הרהיטים, הצ׳יפס, שלט ״רצפה רטובה״ ורונלד מקדונלד: כל אלה הם דמויות באפוקליפסה הזאת. מה הגורם לאסון? האם הוא בלתי נמנע? מה תפקידנו בכך שקטסטרופה עלולה להגיע בכל רגע?
קבוצת סופרפלקס עושה שימוש מוזר ומפתיע בכלים של המנגנון השליט, וכך חותרת באמצעותם תחת הסדר הגלובלי. מה שנראה שגרתי לפני רגע נעשה למאיים, והסידור המחודש של האלמנטים מגלה כי האפקט שלהם תלוי הקשר.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס