העבודה נעשתה במסווה של סרט שיווקי הכולל אוסף של כוריאוגרפיות המבוצעות בידי חברי הקבוצה. תנועה ציבורית מופיעים בדרך כלל במרחב הציבורי כשהם משחזרים טקסים צבאיים ואזרחיים. טקסים אלה מוכרים היטב בציבור הישראלי מאירועים כגון ימי זיכרון, יום העצמאות, טקסים רשמיים ושידורי טלוויזיה מפורסמים שהתקבעו בזיכרון הקולקטיבי דרך חשיפתם בתקשורת. חברי הקבוצה לובשים מדים ברוב ההופעות שלהם. המדים מעניקים להם מראה ממסדי, לא מוגדר אך מזוהה. הוא הופך אותם לחלק מגוף הכוח הכללי, בין שזה הצבא, המשטרה או תנועת הנוער. הדבר מאפשר להם לטשטש את הגבולות בין האלימות ה”לגיטימית” של המדינה לבין פעולות בלתי נשלטות של אלימות. השחזור של תנועה ציבורית עוסק בנראות ובאסטטיקה של האירועים ובטבעם האלים. חבריה מעמידים את הכוריאוגרפיה והקישוט אל מול התוכן של האירוע המשוחזר ובכך הם מדגישים את הממד האלים והפשיסטי שלו. הקבוצה משתמשת באמביוולנטיות כטקטיקת הסוואה. בעת ובעונה אחת הם גם חלק מהממסד וגם משקיפים עליו מבחוץ. המראה שלהם מחזק את השחזור והופך אותו ליותר ”אמיתי”. 

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

סרט תדמית

העבודה נעשתה במסווה של סרט שיווקי הכולל אוסף של כוריאוגרפיות המבוצעות בידי חברי הקבוצה. תנועה ציבורית מופיעים בדרך כלל במרחב הציבורי כשהם משחזרים טקסים צבאיים ואזרחיים. טקסים אלה מוכרים היטב בציבור הישראלי מאירועים כגון ימי זיכרון, יום העצמאות, טקסים רשמיים ושידורי טלוויזיה מפורסמים שהתקבעו בזיכרון הקולקטיבי דרך חשיפתם בתקשורת. חברי הקבוצה לובשים מדים ברוב ההופעות שלהם. המדים מעניקים להם מראה ממסדי, לא מוגדר אך מזוהה. הוא הופך אותם לחלק מגוף הכוח הכללי, בין שזה הצבא, המשטרה או תנועת הנוער. הדבר מאפשר להם לטשטש את הגבולות בין האלימות ה”לגיטימית” של המדינה לבין פעולות בלתי נשלטות של אלימות. השחזור של תנועה ציבורית עוסק בנראות ובאסטטיקה של האירועים ובטבעם האלים. חבריה מעמידים את הכוריאוגרפיה והקישוט אל מול התוכן של האירוע המשוחזר ובכך הם מדגישים את הממד האלים והפשיסטי שלו. הקבוצה משתמשת באמביוולנטיות כטקטיקת הסוואה. בעת ובעונה אחת הם גם חלק מהממסד וגם משקיפים עליו מבחוץ. המראה שלהם מחזק את השחזור והופך אותו ליותר ”אמיתי”.