מיקי קרצמן, ללא כותרת, 2007, רצף דימויי סטילס, שצולמו במעבר פרוביזורי בחומת הפרדה באבו דיס. בנקודה בה מגיעה החומה לחצר מגורים פרטית של בית אשר לא נהרס או פונה, נוצרה אפשרות למעבר לא רשמי ובלתי מבוקר. בזה אחר זה, גברים, נשים וילדים, מטפסים על הגדר, מעבירים את משאם, עוברים אל העבר האחר. צורת התצוגה של העבודה מקצינה את ממד הגיחוך שבזוועה, בתנועה מקוטעת, שבורה, רצוצה. עזה מכאן ואבו דיס משם, מחסום ארז מול החומה – חוסר ההיגיון המובנה אל תוך הסיטואציה מתבהר והולך; תחושת הבושה ברורה
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
מיקי קרצמן, ללא כותרת, 2007, רצף דימויי סטילס, שצולמו במעבר פרוביזורי בחומת הפרדה באבו דיס. בנקודה בה מגיעה החומה לחצר מגורים פרטית של בית אשר לא נהרס או פונה, נוצרה אפשרות למעבר לא רשמי ובלתי מבוקר. בזה אחר זה, גברים, נשים וילדים, מטפסים על הגדר, מעבירים את משאם, עוברים אל העבר האחר. צורת התצוגה של העבודה מקצינה את ממד הגיחוך שבזוועה, בתנועה מקוטעת, שבורה, רצוצה. עזה מכאן ואבו דיס משם, מחסום ארז מול החומה – חוסר ההיגיון המובנה אל תוך הסיטואציה מתבהר והולך; תחושת הבושה ברורה
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס