בעבודתה "לזכור זו עבודה, לא מותרות" מפרקת הגר ציגלר זכרונות ומיתולוגיה משפחתית המהולה בפרויקט המים הלאומי. סבה היה מהנדס מדידות בתה"ל (תכנון המים לישראל) וצלם חובב. הוא השאיר אחריו תצלומים ואלבומים משפחתיים ומקצועיים. אלו המקצועיים מתעדים את המלאכה ואת תוצאותיה: מדידות וחישובים שיאפשרו לקרקע ולמים להתארגן לצורה חדשה, יעילה ומוסדרת, שתיטיב איתנו לאורך שנים. מדידת הקרקע נועדה לזהות את המקומות שמהם אפשר להגיע אל מי התהום ולהעלות אותם על פני השטח. האלבומים והתצלומים מתפרקים על שולחן הסטודיו, מתערבבים ומקבלים משמעות חדשה כשהם צפים על פני המים. התצלומים, כמו המציאות שהם מייצגים והזכרונות שהם מייצרים, לא ישרדו לאורך זמן; המים מחזיקים ומציפים אותם, ועם זאת מפרקים אותם אט־אט. התצלומים, בצורתם החדשה, הצפה והארעית, נבחנים ונמדדים מחדש, ואיתם גם הסיפורים והזכרונות הגלומים בהם וזורמים דרכם.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

לזכור זו עבודה, לא מותרות

בעבודתה "לזכור זו עבודה, לא מותרות" מפרקת הגר ציגלר זכרונות ומיתולוגיה משפחתית המהולה בפרויקט המים הלאומי. סבה היה מהנדס מדידות בתה"ל (תכנון המים לישראל) וצלם חובב. הוא השאיר אחריו תצלומים ואלבומים משפחתיים ומקצועיים. אלו המקצועיים מתעדים את המלאכה ואת תוצאותיה: מדידות וחישובים שיאפשרו לקרקע ולמים להתארגן לצורה חדשה, יעילה ומוסדרת, שתיטיב איתנו לאורך שנים. מדידת הקרקע נועדה לזהות את המקומות שמהם אפשר להגיע אל מי התהום ולהעלות אותם על פני השטח. האלבומים והתצלומים מתפרקים על שולחן הסטודיו, מתערבבים ומקבלים משמעות חדשה כשהם צפים על פני המים. התצלומים, כמו המציאות שהם מייצגים והזכרונות שהם מייצרים, לא ישרדו לאורך זמן; המים מחזיקים ומציפים אותם, ועם זאת מפרקים אותם אט־אט. התצלומים, בצורתם החדשה, הצפה והארעית, נבחנים ונמדדים מחדש, ואיתם גם הסיפורים והזכרונות הגלומים בהם וזורמים דרכם.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס