רישומי הדיו של מאיה אטון, "Expect Poison from Standing Water", בוחנים את תגובתו של הדיו למים ממקורות שונים. העבודה מתייחסת לתופעה ממשית: גבול הנוצר באוקיאנוס מזרמים שונים של מים שאינם מתערבבים זה בזה. מי הברז, מי הבריכה ומי הים משמשים חומרים מוליכים לדיו, שנפתח ומתפרק ומייצר את הדימוי. כותרת העבודות לקוחה מאסופת טקסטים מאת ויליאם בלייק, "נישואי העדן והשאול". בלייק רואה בשטן ובמלאך ייצוגים של כוחות מנוגדים בנפש האדם: האחד יצירתי והאחר מארגן. הרישומים יוצאים מתכונותיו של החומר עצמו אל המים כמטפורה לרגשות ולתודעה שבה מתקיימים זרמים מקבילים של דחפים מנוגדים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
רישומי הדיו של מאיה אטון, "Expect Poison from Standing Water", בוחנים את תגובתו של הדיו למים ממקורות שונים. העבודה מתייחסת לתופעה ממשית: גבול הנוצר באוקיאנוס מזרמים שונים של מים שאינם מתערבבים זה בזה. מי הברז, מי הבריכה ומי הים משמשים חומרים מוליכים לדיו, שנפתח ומתפרק ומייצר את הדימוי. כותרת העבודות לקוחה מאסופת טקסטים מאת ויליאם בלייק, "נישואי העדן והשאול". בלייק רואה בשטן ובמלאך ייצוגים של כוחות מנוגדים בנפש האדם: האחד יצירתי והאחר מארגן. הרישומים יוצאים מתכונותיו של החומר עצמו אל המים כמטפורה לרגשות ולתודעה שבה מתקיימים זרמים מקבילים של דחפים מנוגדים.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס