העבודה מתכתבת עם היצירה של האמן הסיני אי ויי-ויי "להפיל כד מתקופת חאן". הודיאו נוצר כחלק מהמיצב "כריסמס" שהצגתי בבית האמנים תל-אביב בשנת 2016, במסגרת התערוכה "ירוק סלדון" שאצרה ניצה פרי. העבודה בוחנת את העבר באמצעות חיבור למקורות דרך פרוק והבניית הזהות. בניגוד לעבודה של האמן הסיני אי ויי-ויי שחותר להתנתק מהעבר המקודש, בעבודת הוידאו "להפיל כד מקזבלנקה" נעשה ניסיון להתחבר אל המקורות, אל הסבתות מצפון אפריקה ,דרך מחוות גוף, ענטוז, הסתרה וחשיפה, קלישאות והומור. הסרט נע בהילוך איטי מהסוף להתחלה. מהשבר אל השלם וחוזר חלילה. צילום ועריכה: הדר מיץ
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
העבודה מתכתבת עם היצירה של האמן הסיני אי ויי-ויי "להפיל כד מתקופת חאן". הודיאו נוצר כחלק מהמיצב "כריסמס" שהצגתי בבית האמנים תל-אביב בשנת 2016, במסגרת התערוכה "ירוק סלדון" שאצרה ניצה פרי. העבודה בוחנת את העבר באמצעות חיבור למקורות דרך פרוק והבניית הזהות. בניגוד לעבודה של האמן הסיני אי ויי-ויי שחותר להתנתק מהעבר המקודש, בעבודת הוידאו "להפיל כד מקזבלנקה" נעשה ניסיון להתחבר אל המקורות, אל הסבתות מצפון אפריקה ,דרך מחוות גוף, ענטוז, הסתרה וחשיפה, קלישאות והומור. הסרט נע בהילוך איטי מהסוף להתחלה. מהשבר אל השלם וחוזר חלילה. צילום ועריכה: הדר מיץ
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס