נגישות
menu      
אודות המרכז
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
חינוך וקהילה
ארכיונים
ארכיונים
אמן אורח
אמן אורח
הרשימות שלי
הרשימות שלי
חיפוש מתקדם
תחביר
חפש...

In “Trampoline” the family literally loses the ground beneath its feet, while struggling to maintain the dinner ceremony. The act of photography, like the family, attempts to achieve absolute control; it is meticulously planned to the final detail but loses its control in the decisive moment of being up in the air, or, in other words, when faced with new, unknown circumstances. The exaggeratedly staged scenes in this photo, dealing with intense questions of intimacy and conflict within the family unit, create a sense of defamiliarization of everyday situations that usually go unnoticed. This defamiliarization points out the difficulty and inability to prepare for the complex experience of day-to-day domestic life.

קרא עוד...
T
כתוב משהו בנושא זה?...
שליחה באמצעות Ctrl+Enter
פרסם
בטל
המרכז הישראלי לאמנות דיגיטלית חולון(צפייה)
קטגוריה...
אודות המרכז
תערוכות ופרויקטים
חינוך וקהילה
ארכיונים
אמן אורח
הרשימות שלי
אמן אורח
הרשימות שלי

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

"Making of “Trampoline

In “Trampoline” the family literally loses the ground beneath its feet, while struggling to maintain the dinner ceremony. The act of photography, like the family, attempts to achieve absolute control; it is meticulously planned to the final detail but loses its control in the decisive moment of being up in the air, or, in other words, when faced with new, unknown circumstances. The exaggeratedly staged scenes in this photo, dealing with intense questions of intimacy and conflict within the family unit, create a sense of defamiliarization of everyday situations that usually go unnoticed. This defamiliarization points out the difficulty and inability to prepare for the complex experience of day-to-day domestic life.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס