העבודה בנויה על פי מודל של שעשועון טלוויזיה יפני. המשתתפים בשעשועון מתבקשים לעבור דרך צורות חתוכות בקיר על מנת לעבור לצד השני שלו. במידה והם נכשלים הם נופלים לתוך בריכת מים.

העבודה עוסקת במושג ההתקבלות וההצלחה כפי שהיא משתקפת דרך פריזמה של מדיה. המדיה העכשווית  מייצרת אינסוף ערכי סף דרכם אפשר לעבור או לא לעבור. ערך הסף מהווה איזור ביניים בו מתקיימת חוקיות בינארית שמפרידה בין טוב לרע, נכון ולא נכון. האיקונוגרפיה הטלוויזיונית המיוחסת לצורות אקראיות דרכן צריך מתמודד השעשועון לעבור מהווה סמכות שיפוט עליונה של אמות מוסר.

העבודה מקיימת מתח תמידי בין התכווננות חרדתית המתמשכת בלופ אינסופי, לבין רגע שיא מתמשך. היא מוותרת על התהליך ומתמקדת בתוצרים. חוגגת אופני ייצור סימולטניים של תוכן רב ערוצי, בוהק ומשוייף.  הרצף הליניארי נשבר ומוחלף בעיוות דיגיטלי. "חוצה הסף" מתעקם אל תוך אות שנבנתה כדי להכשיל אותו. ההצלחה נשנית באופן מתמיד.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

The human tetris

העבודה בנויה על פי מודל של שעשועון טלוויזיה יפני. המשתתפים בשעשועון מתבקשים לעבור דרך צורות חתוכות בקיר על מנת לעבור לצד השני שלו. במידה והם נכשלים הם נופלים לתוך בריכת מים.

העבודה עוסקת במושג ההתקבלות וההצלחה כפי שהיא משתקפת דרך פריזמה של מדיה. המדיה העכשווית  מייצרת אינסוף ערכי סף דרכם אפשר לעבור או לא לעבור. ערך הסף מהווה איזור ביניים בו מתקיימת חוקיות בינארית שמפרידה בין טוב לרע, נכון ולא נכון. האיקונוגרפיה הטלוויזיונית המיוחסת לצורות אקראיות דרכן צריך מתמודד השעשועון לעבור מהווה סמכות שיפוט עליונה של אמות מוסר.

העבודה מקיימת מתח תמידי בין התכווננות חרדתית המתמשכת בלופ אינסופי, לבין רגע שיא מתמשך. היא מוותרת על התהליך ומתמקדת בתוצרים. חוגגת אופני ייצור סימולטניים של תוכן רב ערוצי, בוהק ומשוייף.  הרצף הליניארי נשבר ומוחלף בעיוות דיגיטלי. "חוצה הסף" מתעקם אל תוך אות שנבנתה כדי להכשיל אותו. ההצלחה נשנית באופן מתמיד.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס