אנחנו חיים בעולם שבו בכל מקום יש מצלמות שצופות בנו. המערכות הללו יודעות עלינו הרבה מאוד, אבל מה אנחנו יודעים עליהן? העבודה ״איך אתם רואים אותי?״ היא דרך להשיב מבט ולנסות ללמוד כיצד בנויה התבונה הזרה הזאת, הקשובה לכל תנועה מתנועתנו. בעבודה, דיואי-האגבורג מחוללת דיוקנות-עצמיים שמזוהים על ידי "אלגוריתמי זיהוי הפנים" כפנים שלה, למרות שאינם נראים כמוה או כפנים אנושיות בכלל. הייצוג המופשט של הפנים שלה, שונה וזר לידע האנושי. הדבר מבהיר עד כמה עלנו לנהוג במשנה זהירות כשאנחנו מעבירים את השליטה לתבונות ממוכנות, או למערכות אוטומטיות שאין ביכולתנו להבין אינטואיטיבית.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
אנחנו חיים בעולם שבו בכל מקום יש מצלמות שצופות בנו. המערכות הללו יודעות עלינו הרבה מאוד, אבל מה אנחנו יודעים עליהן? העבודה ״איך אתם רואים אותי?״ היא דרך להשיב מבט ולנסות ללמוד כיצד בנויה התבונה הזרה הזאת, הקשובה לכל תנועה מתנועתנו. בעבודה, דיואי-האגבורג מחוללת דיוקנות-עצמיים שמזוהים על ידי "אלגוריתמי זיהוי הפנים" כפנים שלה, למרות שאינם נראים כמוה או כפנים אנושיות בכלל. הייצוג המופשט של הפנים שלה, שונה וזר לידע האנושי. הדבר מבהיר עד כמה עלנו לנהוג במשנה זהירות כשאנחנו מעבירים את השליטה לתבונות ממוכנות, או למערכות אוטומטיות שאין ביכולתנו להבין אינטואיטיבית.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס