העבודה ״פרגמנטים על מכונות״ חושפת את המסגרת הפיזית והחומרית של האינטרנט, רשת עצומה הנתפשת ונדונה, לרוב, במונחים מופשטים. שם העבודה לקוח מחיבור של קרל מרקס, שבו הוא מבקש להתחקות אחר ההיפוך המאפיין את מערכת היחסים בין האדם לבין המכונה בתהליך הייצור. הוא טוען שככל שמגבירים את המיכון בתהליך הייצור, המכונה מפסיקה להיות כלי בידי הפועלים, והופכת בעצמה לכוח דומיננטי. הסרט מתמקד בעיר ניו יורק ומשלב נרטיב סיפורי כדי לבחון את האופן שבו אדריכלות בעיר מתפתחת כדי לשכן את הצמתים והקשרים החומריים שמהם עשוייה התגלמותו הפיזית של העולם הוירטואלי.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
העבודה ״פרגמנטים על מכונות״ חושפת את המסגרת הפיזית והחומרית של האינטרנט, רשת עצומה הנתפשת ונדונה, לרוב, במונחים מופשטים. שם העבודה לקוח מחיבור של קרל מרקס, שבו הוא מבקש להתחקות אחר ההיפוך המאפיין את מערכת היחסים בין האדם לבין המכונה בתהליך הייצור. הוא טוען שככל שמגבירים את המיכון בתהליך הייצור, המכונה מפסיקה להיות כלי בידי הפועלים, והופכת בעצמה לכוח דומיננטי. הסרט מתמקד בעיר ניו יורק ומשלב נרטיב סיפורי כדי לבחון את האופן שבו אדריכלות בעיר מתפתחת כדי לשכן את הצמתים והקשרים החומריים שמהם עשוייה התגלמותו הפיזית של העולם הוירטואלי.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס