מקארתי שואפת להפוך לגרסה האנושית של אלכסה של אמאזון, סייעת וירטואלית לבתים חכמים המשמשת אנשים בביתם. המייצג נמשך כמה ימים והוא נפתח בהתקנה של סדרת מכשירים חכמים ומרושתים שעוצבה במיוחד לעבודה (ביניהם מצלמות, מיקרופונים, מתגים, מנעולים, ברזים ומכשירים אלקטרוניים אחרים) במקום מגורים מסוים. בשלב הבא, היא צופה 24 שעות ביממה במי שחיים במקום ושולטת בכל ההיבטים של ביתם. היא מבקשת להתעלות על בינה מלאכותית מפני שכאדם, היא יכולה להבין את הדיירים ולִצפות את צרכיהם. מערכת היחסים שנוצרת, שייכת למרחב העמום שבין יחסי אדם-אדם לבין יחסי אדם-מכונה.

 

העבודה LAUREN עוסקת בבית החכם, במתח שהבית החכם יוצר בין אינטימיות לבין פרטיות, בין נוחות לבין עצמאות ובמקומה של העבודה האנושית בעתיד של בינה מלאכותית.  

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

LAUREN

מקארתי שואפת להפוך לגרסה האנושית של אלכסה של אמאזון, סייעת וירטואלית לבתים חכמים המשמשת אנשים בביתם. המייצג נמשך כמה ימים והוא נפתח בהתקנה של סדרת מכשירים חכמים ומרושתים שעוצבה במיוחד לעבודה (ביניהם מצלמות, מיקרופונים, מתגים, מנעולים, ברזים ומכשירים אלקטרוניים אחרים) במקום מגורים מסוים. בשלב הבא, היא צופה 24 שעות ביממה במי שחיים במקום ושולטת בכל ההיבטים של ביתם. היא מבקשת להתעלות על בינה מלאכותית מפני שכאדם, היא יכולה להבין את הדיירים ולִצפות את צרכיהם. מערכת היחסים שנוצרת, שייכת למרחב העמום שבין יחסי אדם-אדם לבין יחסי אדם-מכונה.

 

העבודה LAUREN עוסקת בבית החכם, במתח שהבית החכם יוצר בין אינטימיות לבין פרטיות, בין נוחות לבין עצמאות ובמקומה של העבודה האנושית בעתיד של בינה מלאכותית.  

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

פיליפה סזאר
השקת פאבלאב ישראל
הבלתי נראה
ליאור זלמנסון