הפרויקט מומן ע"י הקרן הגרמנית הפדרלית לתרבות






 

שמחים להזמינכם להרצאות ודיון בהשתתפות דיויד ריף והאנס ד. קריסט אורחי המרכז במסגרת הפרויקט Perverse Decolonization. מנחה: אודי אדלמן.

יום שלישי 19.06 

19:30 עד 21:30


Perverse Decolonization הוא פרויקט ארוך טווח המשותף של המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יחד עם שישה מוסדות ברחבי העולם, אותו יזמה האקדמיה לאמנויות העולם בקלן. הפרויקט מתמקד במשבר הנוכחי של פוליטיקת זהויות ולימודים פוסט קולוניאליים לאור ניכוסם בידי הימין החדש. הפרויקט מבקש לבחון את האופנים בהם הלאומנות העכשווית עושה שימוש בכלים של תנועת הדקולוניזציה כדי לקדם סדר יום ריאקציונרי. זאת במטרה להציע צורות חדשות של סולידריות ופעולה משותפת אל מול סכנות חדשות אלה. הפרוייקט מפגיש קבוצת מחקר בינלאומית הכוללת אמנים, כותבים, אוצרים ותיאורטיקנים ממזרח ודרום מזרח אסיה, אירופה וארה"ב. במסגרת מפגש בן יומיים בחולון, יציגו ריף וקריסט את עבודתם האוצרותית בהקשר של הפרויקט. מנחה: אודי אדלמן

הפאנל יערך באנגלית

דיויד ריף הוא כותב, מתרגם, אמן ואוצר. בין 2003 ל2008 ריף היה חבר בקבוצת Chto delat. לאורך השנים ריף כתב ותרגם ט ק סטים על אמנות רוסית. לאחרונה תירגם את הספר האנטימודרניסטי של הפילוסוף הסובייטי מיכאיל ליפשיץ "משבר הכיעור". בין ריף אצר עם יקטרינה דגוט ו קוסימין קוסטינאס את הביאנלה הראשונה ביקטרינבורג (2010), ועם דגוט את הטריאנלה של ברגן בנורווגיה (2013). ריף הוא אוצר תוכנית השיחות של פסטיבל האמנות  steirischer herbst בגראץ, אוסטריה.

האנס ד. קריסט הוא מנהל שותף של הקונסטווריין בשטוטגרט, גרמניה. יחד עם איריס דרסלר  קריסט הקים את hmkv בדורטמונד ואצר איתה תערוכות רבות בגרמניה, דרום  קוריאה ומקומות אחרים, ביניהן תערוכות יחיד לרביה מרואה ואלכסנדר קלוגה. חלק ניכר מעבודתו האוצרותית של קריסט מוקדש לפרוייקטים היסטוריים בשיתוף עם מוסדות ברחבי העולם. בין אלה ניתן למנות את Subversive Practices, Art under Conditions of Political Repression, 60s–80s/South Americ/Europe (2009); The Beast is the Sovereign (2015); 50 years after 50 years Bauhaus (2018). יחד עם דרסלר, קריסט יאצור את הטריאנלה של ברגן בנורווגיה (2019).

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

פאנל: Perverse Decolonization

הפרויקט מומן ע"י הקרן הגרמנית הפדרלית לתרבות






 

שמחים להזמינכם להרצאות ודיון בהשתתפות דיויד ריף והאנס ד. קריסט אורחי המרכז במסגרת הפרויקט Perverse Decolonization. מנחה: אודי אדלמן.

יום שלישי 19.06 

19:30 עד 21:30


Perverse Decolonization הוא פרויקט ארוך טווח המשותף של המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יחד עם שישה מוסדות ברחבי העולם, אותו יזמה האקדמיה לאמנויות העולם בקלן. הפרויקט מתמקד במשבר הנוכחי של פוליטיקת זהויות ולימודים פוסט קולוניאליים לאור ניכוסם בידי הימין החדש. הפרויקט מבקש לבחון את האופנים בהם הלאומנות העכשווית עושה שימוש בכלים של תנועת הדקולוניזציה כדי לקדם סדר יום ריאקציונרי. זאת במטרה להציע צורות חדשות של סולידריות ופעולה משותפת אל מול סכנות חדשות אלה. הפרוייקט מפגיש קבוצת מחקר בינלאומית הכוללת אמנים, כותבים, אוצרים ותיאורטיקנים ממזרח ודרום מזרח אסיה, אירופה וארה"ב. במסגרת מפגש בן יומיים בחולון, יציגו ריף וקריסט את עבודתם האוצרותית בהקשר של הפרויקט. מנחה: אודי אדלמן

הפאנל יערך באנגלית

דיויד ריף הוא כותב, מתרגם, אמן ואוצר. בין 2003 ל2008 ריף היה חבר בקבוצת Chto delat. לאורך השנים ריף כתב ותרגם ט ק סטים על אמנות רוסית. לאחרונה תירגם את הספר האנטימודרניסטי של הפילוסוף הסובייטי מיכאיל ליפשיץ "משבר הכיעור". בין ריף אצר עם יקטרינה דגוט ו קוסימין קוסטינאס את הביאנלה הראשונה ביקטרינבורג (2010), ועם דגוט את הטריאנלה של ברגן בנורווגיה (2013). ריף הוא אוצר תוכנית השיחות של פסטיבל האמנות  steirischer herbst בגראץ, אוסטריה.

האנס ד. קריסט הוא מנהל שותף של הקונסטווריין בשטוטגרט, גרמניה. יחד עם איריס דרסלר  קריסט הקים את hmkv בדורטמונד ואצר איתה תערוכות רבות בגרמניה, דרום  קוריאה ומקומות אחרים, ביניהן תערוכות יחיד לרביה מרואה ואלכסנדר קלוגה. חלק ניכר מעבודתו האוצרותית של קריסט מוקדש לפרוייקטים היסטוריים בשיתוף עם מוסדות ברחבי העולם. בין אלה ניתן למנות את Subversive Practices, Art under Conditions of Political Repression, 60s–80s/South Americ/Europe (2009); The Beast is the Sovereign (2015); 50 years after 50 years Bauhaus (2018). יחד עם דרסלר, קריסט יאצור את הטריאנלה של ברגן בנורווגיה (2019).

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

הפרויקט מומן ע"י הקרן הגרמנית הפדרלית לתרבות