מבעד לתנועה מונוטונית בכביש שומם נצפה ניסיון להוביל מזרן לא קשור המונח על גג רכב. הסיטואציה, המתקיימת בפער בין האפשרי לבלתי אפשרי, מכילה סיכוי שווה להצלחה ולכישלון, לפעולה ולקריסה. גם כישלון ייתפש, במקרה זה, כהצלחה, מעצם העובדה שיאשרר חוק טבע פיזיקלי. ההתנסות, שמקורה בסיטואציה דומה שבה נתקלה האמנית באקראי במרחב האורבני, משוחזרת במרחב פריפריאלי דרומי מרוחק. התקת האירוע מסביבת ההתרחשות המקורית שבה נחווה, מתוך ריבוי ועודפות של תנועה ושל גירויים, אל תוך סביבה שקטה, אינה מחזקת, בהכרח, את נוכחותו. בידודו של האירוע מדגיש את הפער בין אמונה ביכולת לפעול לבין אי האפשרות לממשה בפועל. פעולת השחזור מתבררת כבעלת סתירה פנימית, שכן שחזור של ממש איננו אפשרי, ולמעשה מדובר בהצגת אירוע חדש העומד בזכות עצמו.
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
מבעד לתנועה מונוטונית בכביש שומם נצפה ניסיון להוביל מזרן לא קשור המונח על גג רכב. הסיטואציה, המתקיימת בפער בין האפשרי לבלתי אפשרי, מכילה סיכוי שווה להצלחה ולכישלון, לפעולה ולקריסה. גם כישלון ייתפש, במקרה זה, כהצלחה, מעצם העובדה שיאשרר חוק טבע פיזיקלי. ההתנסות, שמקורה בסיטואציה דומה שבה נתקלה האמנית באקראי במרחב האורבני, משוחזרת במרחב פריפריאלי דרומי מרוחק. התקת האירוע מסביבת ההתרחשות המקורית שבה נחווה, מתוך ריבוי ועודפות של תנועה ושל גירויים, אל תוך סביבה שקטה, אינה מחזקת, בהכרח, את נוכחותו. בידודו של האירוע מדגיש את הפער בין אמונה ביכולת לפעול לבין אי האפשרות לממשה בפועל. פעולת השחזור מתבררת כבעלת סתירה פנימית, שכן שחזור של ממש איננו אפשרי, ולמעשה מדובר בהצגת אירוע חדש העומד בזכות עצמו.