בעבודה Rosenwasser (מי ורדים), חדר קטן, סגור, שוכן במרחב. יש לו כניסה אחת, ובמרכזו מוצב כדור זהב. צבע הקירות מהול במי ורדים, והריח הופך להיות חלק ממרקמו של החלל הקטן העוטף את הצופה. ריחה של תמצית מי הוורדים משמש את קאשי כדי לבחון את הזיקה בין ההתייחסות הסמנטית והמילולית אל החומר ובין אפשרויות התחושה. הריח הוא נשא של זיכרון, אך הגדרתו המילולית המשתנה מעוררת וריאציות שונות על הזיכרון הנישא בו. |
|
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
בעבודה Rosenwasser (מי ורדים), חדר קטן, סגור, שוכן במרחב. יש לו כניסה אחת, ובמרכזו מוצב כדור זהב. צבע הקירות מהול במי ורדים, והריח הופך להיות חלק ממרקמו של החלל הקטן העוטף את הצופה. ריחה של תמצית מי הוורדים משמש את קאשי כדי לבחון את הזיקה בין ההתייחסות הסמנטית והמילולית אל החומר ובין אפשרויות התחושה. הריח הוא נשא של זיכרון, אך הגדרתו המילולית המשתנה מעוררת וריאציות שונות על הזיכרון הנישא בו. |
|
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס