דויד ריב בעיקר מצייר, אך הפעם מציג עבודת וידיאו, אורות ניאון, בה הוא מנסה ליצור אמירה חזותית ומילולית שמורכבת מפרגמנטים שונים באופיים. "בעצם", אומר ריב, "זו הזדמנות בשבילי ללמוד מעט על וידיאו, הסרט עוסק גם הוא בתהליך הלמידה. במהלך העבודה גיליתי שהנושא ’בושה’ יכול להיתפש באלפי אופנים. התמקדתי בעיקר בשניים: הבושה על אי-עשייה והבושה הקולקטיבית של מי שחיים על-גבי חורבות. בין היתר צילמתי בסטודיו, על גג הבית ובגליל. צילמתי אנשים מדברים. מקווה שלא יהיה משעמם מדי".
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
דויד ריב בעיקר מצייר, אך הפעם מציג עבודת וידיאו, אורות ניאון, בה הוא מנסה ליצור אמירה חזותית ומילולית שמורכבת מפרגמנטים שונים באופיים. "בעצם", אומר ריב, "זו הזדמנות בשבילי ללמוד מעט על וידיאו, הסרט עוסק גם הוא בתהליך הלמידה. במהלך העבודה גיליתי שהנושא ’בושה’ יכול להיתפש באלפי אופנים. התמקדתי בעיקר בשניים: הבושה על אי-עשייה והבושה הקולקטיבית של מי שחיים על-גבי חורבות. בין היתר צילמתי בסטודיו, על גג הבית ובגליל. צילמתי אנשים מדברים. מקווה שלא יהיה משעמם מדי".
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס
ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס