ראי ראי



החלל מכיל עבודת קיר גדולה המורכבת ממאתיים צילומים, שלושה פורטרטים מצוירים בשמן על בד וציור כפפת עבודה מוכתמת. שלושת חלקיה של העבודה עוסקים בשיקוף ובביטול.שיקוף הקיים, ביטול השיקוף והריק שנותר. בושה מהקיים, בושה מהחסר.

מתוך שיחה עם שרון:

"עבדתי כל השבוע. התבוננתי כל פעם שהצלחתי לזוז מילימטר. שוב ושוב חוזרת על אותו תהליך, הולכת לישון עם תחושה שמשהו מת. בבוקר נסעתי לחיפה. הבנתי שהעין היא תמצית. חצי פנים. לא הצלחתי להגיע לצייר את החצי השני. שלושה חודשים עבדתי לפי צילום זירוקס עד שהבנתי שאני נקייה ממחשבות, מחשבות על אמנות. מתעסקת בהדגש על העין. העין הריקה. החור שבאמצע הכפפה. הפחים של התחריטים. ממה אני מתביישת. החפיפה ביני לבין העבודה. היד. כמה זמן לא עשתה שום דבר".

בחסות:
הופק במכונת צילום צבעונית דגם: Canon CLC 1180 באדיבות קרט ישראל בע"מ.

תערוכות ופרויקטים (2001-2022)
ארכיונים

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ראי ראי

ראי ראי



החלל מכיל עבודת קיר גדולה המורכבת ממאתיים צילומים, שלושה פורטרטים מצוירים בשמן על בד וציור כפפת עבודה מוכתמת. שלושת חלקיה של העבודה עוסקים בשיקוף ובביטול.שיקוף הקיים, ביטול השיקוף והריק שנותר. בושה מהקיים, בושה מהחסר.

מתוך שיחה עם שרון:

"עבדתי כל השבוע. התבוננתי כל פעם שהצלחתי לזוז מילימטר. שוב ושוב חוזרת על אותו תהליך, הולכת לישון עם תחושה שמשהו מת. בבוקר נסעתי לחיפה. הבנתי שהעין היא תמצית. חצי פנים. לא הצלחתי להגיע לצייר את החצי השני. שלושה חודשים עבדתי לפי צילום זירוקס עד שהבנתי שאני נקייה ממחשבות, מחשבות על אמנות. מתעסקת בהדגש על העין. העין הריקה. החור שבאמצע הכפפה. הפחים של התחריטים. ממה אני מתביישת. החפיפה ביני לבין העבודה. היד. כמה זמן לא עשתה שום דבר".

בחסות:
הופק במכונת צילום צבעונית דגם: Canon CLC 1180 באדיבות קרט ישראל בע"מ.

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס

ארכיוני המרכז הוקמו בתמיכת קרן אוסטרובסקי וארטיס